Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mfede
#224983
Det kunne være lækkert, hvis man et sted på siden kunne se hvilken anmeldelse, man kunne forvente ville blive den næste - og hvilke produkter I arbejder på at få på testbænken.
Jeg ved godt, at I skriver en nyhed, når I har modtaget et produkt, men det ville være rart med en specifik side til disse ting, da nyhederne forsvinder i takt med andre nyheder.
Håber I forstår hvad jeg mener :)
Af KBW
#224984
Hej

Kunne virkeligt godt tænke mig en side hvor Kalibratører kunne præsentere sig selv.

Har forsøgt at google mig frem nogle men det er stort set umuligt.

Mener ikke de skulle ligge og sælge sig selv, men præsentere sig selv, baggrund, uddannelser, hvilke fjernesyn de har erfaringer med etc. (er der f.eks nogen der har erfaringer med LG Oled tv'er - hvordan fås skyggedetaljer osv).

Noget i stil med Avforums
#224985
Mfede skrev:Det kunne være lækkert, hvis man et sted på siden kunne se hvilken anmeldelse, man kunne forvente ville blive den næste - og hvilke produkter I arbejder på at få på testbænken.
Jeg ved godt, at I skriver en nyhed, når I har modtaget et produkt, men det ville være rart med en specifik side til disse ting, da nyhederne forsvinder i takt med andre nyheder.
Håber I forstår hvad jeg mener :)
Den er lige her:
http://www.flatpanels.dk/tests.php
Af Mfede
#224994
Torben Rasmussen skrev:
Mfede skrev:Det kunne være lækkert, hvis man et sted på siden kunne se hvilken anmeldelse, man kunne forvente ville blive den næste - og hvilke produkter I arbejder på at få på testbænken.
Jeg ved godt, at I skriver en nyhed, når I har modtaget et produkt, men det ville være rart med en specifik side til disse ting, da nyhederne forsvinder i takt med andre nyheder.
Håber I forstår hvad jeg mener :)
Den er lige her:
http://www.flatpanels.dk/tests.php
Ja, ok. Er det muligt, at I også i disse nyheder kan skrive, hvornår I forventer jeres anmeldelser færdige? Ikke nødvendigvis med en præcis dato men blot med primo, medio og ultimo.
Og hvad med at give brugere et indblik i, hvad I arbejder på at få på testbænken? Jeg ved eksempelvis at I er blevet spurgt meget ind til Philips i år, hvor sådan et punkt kunne gøre en del spørgsmål overflødige :)
#224996
Vi har oftest TVene i et par uger, men derfra og så til at have en anmeldelse færdig kan der godt gå lidt tid afhængigt af hvad der ellers er på programmet. Da jeg personligt passer et forholdsvist krævende job ved siden af, så vil jeg ikke committe mig til en dato. Det er ikke en redaktion, som du måske kender fra nyhedsmagasiner mv. hvor du har en given udgivelsesdato du skal nå. Det er et hobby-projekt det her.
#225002
Du tænker på forum? Enig. Det er desværre ret omfattende at rette skabelonen for forum, da nye opdateringer til den vil overskrive alt hvad vi selv retter manuelt. Det er muligt man kan flette det ind via responsive stylingen, men det må vi lige se nærmere på.
Af Mfede
#225025
Torben Rasmussen skrev:Vi har oftest TVene i et par uger, men derfra og så til at have en anmeldelse færdig kan der godt gå lidt tid afhængigt af hvad der ellers er på programmet. Da jeg personligt passer et forholdsvist krævende job ved siden af, så vil jeg ikke committe mig til en dato. Det er ikke en redaktion, som du måske kender fra nyhedsmagasiner mv. hvor du har en given udgivelsesdato du skal nå. Det er et hobby-projekt det her.
Jeg er helt med på, at det her er et hobby-projekt. Af samme årsag foreslog jeg primo, medio og ultimo i stedet for en specifik dato - og selvfølgelig med forbehold for at planen kunne ændre sig. Men I skal selvfølgelig også passe på med at committe jer til at skulle vedligeholde og opdatere for meget forskelligt på siden ift. jeres begrænsede ressourcer. Det kunne bare være rart som bruger :)
#226750
Hej hej ^^ jeg tænkte på måske at lave et rating system, af brugerne herinde baseret på andre brugeres meninger. så kan alle se hvilke brugere der måske er mere værd at lytte til end andre og sårn.
et system baseret på enten hjælpsomheden af hvad! de byder ind med eller bare en slags like/dislike funktion som minimum enda. Eller! noget andet, men noget i den stil :)

Der er jo et par rådne æbler indimellem ^^

Mvh mig :)
Brugeravatar
Af Hajric
#227189
De små post-indikatorer i har på hver nyhed når man er på forsiden er meget forsinket. Fx. er der på seneste post omkring Boxers priser på Frit-valg TV nu 4 kommentar, hvor indikatoren på forsiden stadig viser 0.
#227190
Ja, det er lidt misvisende lige når debatten går igang. Desværre er det uden for vores kontrol. Hele kommentarsystemet styres af Disqus og de har af en eller anden grund forsinkelse på tæller-systemet. Jeg kan prøve at høre om de ikke kan fikse det, men der må næsten være en grund (sikkert belastning på server eller lign.).
#227191
martinaabo skrev:Når man opretter en tråd/indlæg i forummet, så kører serveren på sommertid, dvs lige nu er den en time foran.
For helvede... Hvorfor kan phpBB aldrig finde ud af at skifte automatisk... Jeg får kigget på det :) Indtil da, så kan tidszonen ændres i jeres profiler, hvis I vil gøre det manuelt.