Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#177665
Anmeldelsen af Bang & Olufsens nye LED-TV er nu online. Beovision 11 kommer med Smart TV, aktiv 3D og surrounddekoder.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1354450366


Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#177694
Er der ikke en spiltilstands funktion som reducerer input lag? Dette har jeg da på mit bv8-40 tv. Oh jeg oplever ingen problemer med at spille f.eks guitar hero på tv'et.

Ellers en rigtig fed test af tv'et. Dog ser jeg ikke de helt store forbedringer iforhold til mit bv8 selvom billedet udentvivl er blevet endnu flottere. Det jeg savner mest er online IR koder
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#177701
Inputlag er målt både i Movie og Spil profil. Det kommer ikke under 100 ms.
Af noxity
#177702
Hvis det var op til dig, mener du så at de nye funktioner (incl. PVR) og bedre billede/lyd, er merprisen på minimum 20.000kr værd?

En nyt Beovision 10-46 koster lige nu ca. 45.000kr, og en brugt købt ved en B&O forhandler incl. motorstand og 2 års garanti koster ca. 35.000kr.

Et nyt Beovison 11-46 koster ca. 66.000kr uden og 71.000kr med motorstand.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#177703
Ved i noget om input lag også er så højt på bv8-40? Jeg oplever dog ikke selv problemet.

Havde virkelig ikke troet bv11 havde så store problemer på dette område. Kan det afhjælpes med en opdatering på et tidspunkt?
Af Moulder
#177709
Super gennemgang af Beovision11, Tak for det :)

Jeg har lige købt Beovision11-55, og monterede det på væggen i fredags.
Jeg har set lidt på det i weekenden, og må sige at jeg er virkelig imponeret af oplevelsen.

Efter at have læst jeres gennemgang, vil jeg prøve at lege lidt med billedindstillingerne, det ser spændende ud.
Men jeg er ikke helt færdig med monteringen endnu, der skal også opsættes Beolab 12-2 og 12-3 + sub. så vi også får glæde af lyd setup'et i tv'et :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#177713
Noxity: Beovision 10 er jo ikke blevet et dårligere TV pga. BV11, men der er en del features jeg helst ikke ville undvære. Heriblandt farveprofilen og så må jeg indrømme, at dualtuner/HDD optageren også var ret lækker at have. Men om det er +30.000 værd må du nok hellere selv vurdere - jeg ville ikke selv gå efter en 10'er, men nu har vi jo også haft 11'eren et stykke tid og jeg ved hvad jeg går glip af. Du bør hellere få prøvet 10'eren ordenligt af og få afgjort om du synes om hvad du ser og så lade være med at kigge på 11'eren samtidigt.

Jeg er sikker på, at du kan få lov at låne 10'eren med hjem et par dage hvis du udviser reel interesse hos forhandleren. Jeg har før (uden at flashe visitkort eller andet) fået tilbudt at låne udstyr hos B&O-forhandlere, så man kunne få prøvet det i hjemmevandte omgivelser før man besluttede sig.

Inputlag kan muligvis afhjælpes med en ny firmware. Vi målte det desværre ikke på BV8 i sin tid - det var før vi fik fokus på at det burde med i anmeldelserne.
Af alfalund
#177743
Har den Dual tuner uden beo-hdd?
Og kan man uden videre bruge en standard WD hdd?

Har app'en fuldt qwerty tastatur?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#177746
Umiddelbart kommer Dual-tuneren med HDD'en. Du kan ikke selv installere en HDD i den til brug med optageren. Det skal købes hos B&O.

Appen har ikke qwerty. Du kan få et tastetur frem hvis du parrer Youtube med TVet, men det virker fra Appen, kun fra Youtube i et browservindue.

Appen lader dig dog tænde TV'et hvilket jeg vist ikke fik nævnt i anmeldelsen.
Af lassemath
#177753
Moulder:
Har du prøvet at se dit tv på DR UPDATE, og se efter nede i bunden af skærmen.
Jeg har selv det samme tv, og der er problemer med at den hvide tekst den bliver grå hen over skærmen.

Man kan kun få HDD i tvet fra fabrikken, den er ikke mulig at eftermonter.

Torben Rasmussen:
Front stoffet på tvet er ikke monteret med magneter, det bliver skuppet på plads. Grunden til dette er at B&O har oplevet problemer med deres front stof på BeoVision 10, specielt med hvid front stof.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#177754
Tak for rettelsen. Jeg fikser det i anmeldelsen. Jeg havde ikke noget at skifte med, så jeg pillede det faktisk ikke af. Busted 8)

Bevægende hvide objekter er dem der trækker mest slør hvis baggrunden er mørk.
Af Moulder
#177759
lassemath skrev:Moulder:
Har du prøvet at se dit tv på DR UPDATE, og se efter nede i bunden af skærmen.
Jeg har selv det samme tv, og der er problemer med at den hvide tekst den bliver grå hen over skærmen.
Hej Lasse

Jeg har ikke problemer med grå tekst, jeg har lige set Update i ca. 15 min.
Har det noget at gøre med hvilken "billedetilstand" du har valgt ??
Hvis jeg vælger "film" tilstand, så bliver teksten lidt grålig, men ikke hvis den står i "tilpasset"

Mvh
Per
Af Moulder
#177760
Torben Rasmussen skrev: Appen har ikke qwerty. Du kan få et tastetur frem hvis du parrer Youtube med TVet, men det virker fra Appen, kun fra Youtube i et browservindue.

Appen lader dig dog tænde TV'et hvilket jeg vist ikke fik nævnt i anmeldelsen.
App'en lader dig faktisk benytte iPad'ens fulde tastatur.
På det nummeriske tastatur, er der en "ABC" knap som fremkalder hele tastaturet på din iPad, og der kan skrives med denne i alle skrivbare felter.
Dejlig at være fri for at scrolle rundt på et tastatur på skærmen :)

Mvh
Per
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#177762
Moulder skrev:
lassemath skrev:Moulder:
Har du prøvet at se dit tv på DR UPDATE, og se efter nede i bunden af skærmen.
Jeg har selv det samme tv, og der er problemer med at den hvide tekst den bliver grå hen over skærmen.
Hej Lasse

Jeg har ikke problemer med grå tekst, jeg har lige set Update i ca. 15 min.
Har det noget at gøre med hvilken "billedetilstand" du har valgt ??
Hvis jeg vælger "film" tilstand, så bliver teksten lidt grålig, men ikke hvis den står i "tilpasset"

Mvh
Per
Film-profilen kan gøres mere lysstærk i mørke omgivelser ved at slå lyssensoren fra.

Umiddelbart så mener jeg, at man skal være ret stor fan af B&Os blålige præference for at vælge "Tilpasset" frem for "Film". Farverne er meget forkerte i denne profil og man har ikke mulighed for at tune dem ind.