Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mrath
#158564
Claus B-P skrev:@mrath
Prøv at opgradere Firmware - og se, om det ikke løser problemet!
Jeg har lige prøvet at lave en factory reset (exit-knappen holdes nede i 15 sekunder), og indstille alt igen, sågar indstille DNS til Unblock-US før jeg overhovedet startede Smart Hub. Nu crasher Netflix ikke mere - til gengæld vil den ikke starte, og står bare på "connecting" mens den lille ring snurrer rundt.

Jeg har firmware 001016 og kan ikke opgradere til noget nyere - jeg kan heller ikke finde min model inde på samsungs hjemmeside, så jeg kan prøve en gammel firmware.

Geez...
Af Claus B-P
#158566
mrath skrev:
Claus B-P skrev:@mrath
Prøv at opgradere Firmware - og se, om det ikke løser problemet!
Jeg har lige prøvet at lave en factory reset (exit-knappen holdes nede i 15 sekunder), og indstille alt igen, sågar indstille DNS til Unblock-US før jeg overhovedet startede Smart Hub. Nu crasher Netflix ikke mere - til gengæld vil den ikke starte, og står bare på "connecting" mens den lille ring snurrer rundt.

Jeg har firmware 001016 og kan ikke opgradere til noget nyere - jeg kan heller ikke finde min model inde på samsungs hjemmeside, så jeg kan prøve en gammel firmware.

Geez...
Hmm... Så har jeg ikke flere gode ideer til dig. Har det nogensinde virket?
Af mrath
#158568
Claus B-P skrev: Hmm... Så har jeg ikke flere gode ideer til dig. Har det nogensinde virket?
Nope - har lige fået det for 14 dage siden, og har først fået det på nettet i weekenden, hvorefter jeg straks skulle prøve at komme på Netflix for at se hvad al fuzzen var. ;)

Men det kan jeg så godt skyde en hvid pil efter.
Af akria
#158570
mange tak for hjælpen nu kører Netflix også her.

@mrath
lad den stå og søge alt hvad den vil den kommer når den er klar jeg var selv det hele igennem igår.
Af mrath
#158571
akria skrev:mange tak for hjælpen nu kører Netflix også her.

@mrath
lad den stå og søge alt hvad den vil den kommer når den er klar jeg var selv det hele igennem igår.
Fair nok, jeg prøver lige at sætte den i gang senere. :)
Af pirke
#175021
hej

Når jeg prøver at nulstille smart hub på min ue46d7005 2011 model, beder den om 4 cifret kode .. jeg har ikke sadt kode på, ?? er der nogen der ved hvad den default kode er ?

pft.
Af pirke
#175025
hehe tak .. bliver billede kalibrerings instillinger nulstillet også eller er det kun smart hub delen?
Af munckster
#175032
pirke skrev:hehe tak .. bliver billede kalibrerings instillinger nulstillet også eller er det kun smart hub delen?
Hvis du er inde i smarthub'en og trykker ff 289 rw enter er det kun smarthub'en der bliver nulstillet.
Af JFR
#175049
fandt nogen ud af hvordan man får en netflix app. på Samsung UE55D8000 fra 2011/2012
Af Claus B-P
#175108
For at få Netflix app, skal Smarthub omstilles til US i stedet for DK.

Dette gøres ved at starte Smarthub - og derefter i hurtig rækkefølge taste: FastForward 2 8 9 Rewind og vælge US.

Herved omskiftes efter et øjeblik til US applikationernen - herunder Netflix.

Da du kommer fra en dansk IP-adresse vil det dog være den danske Netflix tjeneste, du kommer til at anvende.
Af JFR
#175128
Hvis det virker er du GENIAL . det prøver jeg. 1000 tak,

mvh
John