Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mitsu2
#171653
hej jeg har været inde på pricerunner og kigge og stødte på disse 2 lm760s og 760t.. der var en forskel på prisen på s'eren men hvad er forskellen på disse 2 modeller og har det noget indflydelse i hvilket land man bor i??
håber i kan hjælpe
mvh henrik
Af lgowner
#171657
S = dvbs2 model, T = dvbt2 model.

så kan du forhåbentlig selv komme frem til hvad dine egne personlige krav er eller du må uddybe dem udover modellernes forskelle.
Af Matlip
#171670
S-modellen er Parallelimport
Af lgowner
#171685
Matlip skrev:S-modellen er Parallelimport
ikke hvis man køber i udlandet, som der jo også hentydes til ;)
Af klinge
#171852
Så vidt jeg kan se har 760S alle tre digitale tunere DVB-S/T2/C

Den som du kan se på Pricerunner kommer fra Redcoon.dk som åbenbart sender direkte fra Holland. Overvejer selv at købe 47" og spare de 2500,- som Elgiganten er dyrere.

Men er der andre forskelle man bør være opmærksomme på? Hvad med nordisk menu system?

Mvh Morten
Af lgowner
#171861
klinge skrev:Men er der andre forskelle man bør være opmærksomme på? Hvad med nordisk menu system?
selvom de skriver DVBT(HD) så betyder det ikke DVBT2 , vi har jo DR-HD på DVBT idag. så tror ikke modellen er dvbt2, som jeg læser andre forums og Tyskland har slet ikke dvbt2 endnu som signal i brug.

menu systemet er EU, så ikke nordic, det skal du i service menu og rette. ikke noget problem normalt :-)

garanti er i Danmark, når det er redcoon.dk, så der gælder regler som hos alle andre danske forhandlere. du sender tilbage til dem, og de sørger for at reparere under garanti, om det så er tyskland eller polen er jo ikke dit problem.