Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af malkekoen
#166113
Rasmus, atter en god anmeldelse. Detaljeret og overbevisende.

Har du (eller andre) nogle erfaringer med denne skærm vs. 50ST50?
Af wcc
#166114
hvis et tv larmer hvordan kan det så få top anbefaling fra jer?????
Af BCDK
#166116
wcc skrev:hvis et tv larmer hvordan kan det så få top anbefaling fra jer?????
Larm???? Larm er for mig et udtryk for endog megen støj. Rasmus skriver: ... en summende lyd når man nærmer sig tv'et ... Det kan ikke siges at være larm.

Alle elektriske enheder giver lyd fra sig på et-eller-andet niveau. Jeg har stadigvæk et gammelt billedrørs tv. Det giver også lyd fra sig hele tiden. Det piver og summer. Nogle gange hører jeg det, men for det meste lægger man ikke mærke til det.

Jeg mener ikke, at der kommer "larm" fra GT50. GT50 har ingen blæsere, som på f.eks. VT30 er et problem - kun for nogle - bestemt ikke alle.

Jeg overvejer kraftigt GT50 som mit næste TV.
Af ridderen
#166117
det er også bare, forskelligt hvad man mener med summen, 55vt30 havde en meget høj risle lyde ved mørke scener hvor der var hvide opjekter i, den skar lige i hjernen på mig hver gang.

men det ser da lovende ud for gt50 men nu venter vi bare på vt50 :D
Brugeravatar
Af MigSelv
#166119
allo skrev:
MigSelv skrev:
allo skrev:jeg synes at to ting er stadig ufatteligt ved siden af mht.produktet som dette...
1 - at de ikke kan lave en fjernbetjening der ligner noget solid (de er bare noget af det grimmeste af det grimmeste)
2 - at de ikke sætter par blæser af bedre kvalitet i

alt det ikke færdigt udviklet og stadig med en del mangler bull som alle andre inkl.Panasonic masser ind i tv kunne de fleste godt undvære - jeg ved at jeg ville sige (uden at blinke) 'nej, tak' til alt det crap (apps m.m.) og 'ja, tak' til en ordentlig fjernbetjening og blæser der ikke støjer/larmer/summer - for det kan GODT lade sig at gøre...- begge ting
Sæt dig ind i tingene, en GT50 har passiv køling, hvad mere forlanger du af støjfri køling?
"Summen fra bagsiden"...sæt dig selv ind i tingene...
Du kommenterer på blæserstøj og remote, hvis du mener noget andet, så må du udtrykke dig mere klart.
Brugeravatar
Af MigSelv
#166120
KeWa skrev:
xcardman skrev:du får ikke bedre billede end på denne eller en vt50

samt en Samsung 46es8005 har blank skærm og derved også genskin
Tak for svaret. Hvis vi så er tilbage ved 50GT50 vs. 50VT50-spørgsmålet, er anti-refleksion på sidstnævnte s så virksom, at den er 4.000 kr værd (hvis man overhovedet kan foretage denne vurdering)?
Du får mere end et bedre filter for 4000 kr.
Af Jeden
#166123
ZanZan skrev:Desværre så er VT50 ikke passivt kølet, men har 2 stk blæsere.
Så skal man fademe være helt esktrem kræsen hvis de blæsere udgør et problem. Det tv "siger" ikke ret meget.
Af lithiu
#166131
ZanZan skrev:Vælger man en VT50 får man udover den normale fjernbetjening også en lille touch-dims.

Desværre så er VT50 ikke passivt kølet, men har 2 stk blæsere.

Back on topic så er jeg sq ret deprimeret over at Panasonic ikke har fikset den summen der komer fra bagsiden af GT50. Det var et problem på GT30 og VT30, og jeg havde sq forventet at det var løst i år.

Først blev jeg skuffet over LM960V, og nu viser GT50/VT50 også at have problemer.
ET problem vil jeg sgu nok ikke kalde det. jeg har en GT30 stående hjemme i min stue, og ja der en summen fra bagsiden, men man kan kun hører det, når fjernsynet har kørt i længere tid, og man har slået lyden fra. Og for mit vedkommen, så sker det ikke særligt tit.
Men nu har jeg jo heller ikke "hørt" den nye model, så jeg ved endnu ikke om den "larmer" mere end den forrige model.
Af pipper
#166135
wcc skrev:hvis et tv larmer hvordan kan det så få top anbefaling fra jer?????
Fordi det er Plasma. Troede for længst at alle havde opdaget det !:(
Af fredizy
#166136
MigSelv skrev:
allo skrev:jeg synes at to ting er stadig ufatteligt ved siden af mht.produktet som dette...
1 - at de ikke kan lave en fjernbetjening der ligner noget solid (de er bare noget af det grimmeste af det grimmeste)
2 - at de ikke sætter par blæser af bedre kvalitet i

alt det ikke færdigt udviklet og stadig med en del mangler bull som alle andre inkl.Panasonic masser ind i tv kunne de fleste godt undvære - jeg ved at jeg ville sige (uden at blinke) 'nej, tak' til alt det crap (apps m.m.) og 'ja, tak' til en ordentlig fjernbetjening og blæser der ikke støjer/larmer/summer - for det kan GODT lade sig at gøre...- begge ting
Sæt dig ind i tingene, en GT50 har passiv køling, hvad mere forlanger du af støjfri køling?
HØRT!!
Af keler
#166139
pipper skrev:
wcc skrev:hvis et tv larmer hvordan kan det så få top anbefaling fra jer?????
Fordi det er Plasma. Troede for længst at alle havde opdaget det !:(
Want som cheese with that whine?
Af Per S
#166144
Hej Rasmus

Hvad med Hbbtv - er TV'et med denne funktion?
Af Ekmani
#166151
Tak for testen Rasmus.
Læser d som GT50 får lidt blandede anmeldelse, trods anbefalingen...

Jeg glæder mig personlig til at ST50 komme til test. Håber i hvert fald den gør, da den netop r rost på div. fora for højere lysstyrke (vil hjælpe i lyse rum) og bedre responstid ift. GT og VT modellerne. Smart tv og dualprocessernes funktioner tror jeg alligevel ikke jeg vil få meget ud af - i hvert fald ikke i afvejning af ovenstående...

att allo: Ups:) GT50 har ligesom ST50 passiv køling, men andet elektronik kan jo sf godt afgive lidt summen. Spørgsmålet r bare om "lidt summen" r for meget og dermed uacceptabelt.
Af fredizy
#166158
Så har jeg bestilt mit eksemplar af et 50´GT50. Det kommer fredag og spørg lige om jeg glæder mig. Tror jeg skal have sovepiller natten til fredag.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9