Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RuneDJ
#165712
Jeg har lavet en DR Nu player til Samsung TV. Den kan installeres på følgende måde:

1. Man skal oprette en bruger der hedder develop.
2. Log ind med brugeren develop.
3. Under settings er der nu en ny menu der hedder development og her kan man indtaste en IP adresse. Den skal være: 95.166.251.114
4. Herefter skal man vælge programsynkronisering og så burde der komme et DR Nu player ikon.

Det skal lige bemærkes at fjernsynet skal være en 2010, 2011 eller 2012 model. Den bør også en internet@tv eller smart hub knap. Jeg har ikke selv et samsung tv så jeg kan ikke rigtig give flere hints til installation, så der må i hjælpe hinanden.

Mvh Rune Dahl Jørgensen
Senest rettet af RuneDJ 1. dec 2013, 22:32, rettet i alt 3 gange.
Af kskruger
#165715
RuneDJ skrev:Jeg har lavet en DR Nu player til Samsung TV. Den kan installeres på følgende måde:

1. Man skal oprette en bruger der hedder develop.
2. Log ind med brugeren develop.
3. Under settings er der nu en ny menu der hedder development og her kan man indtaste en IP adresse. Den skal være: 90.185.152.76
4. Herefter skal man vælge programsynkronisering og så burde der komme et DR Nu player ikon.

Mvh Rune Dahl Jørgensen
Det lyder rigtig spændende, men hvor skal man logge ind? det eneste sted jeg kan se, hvor man skal logge ind, der kræver det en e-mail adresse som login navn.
Af Snipermeister
#165739
Det virker jo skide godt.. 1000 tak.. :)

Bruger develop skal oprettes under internet@tv, og så gør som Rune skriver.
Af Samsung40d6505
#165744
Snipermeister skrev:
Bruger develop skal oprettes under internet@tv, og så gør som Rune skriver.
Kan du ikke forklare det lidt bedre/uddybende ?

Hvor findes internet@tv ?
Senest rettet af Samsung40d6505 16. maj 2012, 15:53, rettet i alt 1 gang.
Af AndreasV
#165745
Virker perfekt på min PS 50C7705.
1000 tak !
Af Samsung40d6505
#165747
kskruger skrev:
RuneDJ skrev:Jeg har lavet en DR Nu player til Samsung TV. Den kan installeres på følgende måde:

1. Man skal oprette en bruger der hedder develop.
2. Log ind med brugeren develop.
3. Under settings er der nu en ny menu der hedder development og her kan man indtaste en IP adresse. Den skal være: 90.185.152.76
4. Herefter skal man vælge programsynkronisering og så burde der komme et DR Nu player ikon.

Mvh Rune Dahl Jørgensen
Det lyder rigtig spændende, men hvor skal man logge ind? det eneste sted jeg kan se, hvor man skal logge ind, der kræver det en e-mail adresse som login navn.
Jeg kan ikke se, hvor jeg kan oprette denne develop bruger på mit tv, jeg har en brugerkonto med min email pga jeg bruger yousee film ind imellem
Af flatnesdam
#165768
Du skal gå ind under kontoadministration og oprette en ny bruger der hedder develop. Det betyder ikke at du sletter din anden brugerkonto.
Af Haabb
#165773
Har du mulighed for at ligge app'en ud på nettet, så den kan downloades og vi selv kan installere den?

Edit: nevermind - fandt den via http på ipen :-)
Af ibanezx
#165776
Hej

Jeg har installeret App'en. Fantastisk arbejde. Der er prof kvalitet og det er i realiteten en vare som kan sælges!

Dog har jeg problemer med stabiliteten. Jeg kan kun se få minutter af de enkelte udsendelser før jeg får en 'network disconnect' fejl og jeg må genstarte programmet. Er har andre som har dette problem?
Af Snipermeister
#165778
ibanezx skrev:Hej

Jeg har installeret App'en. Fantastisk arbejde. Der er prof kvalitet og det er i realiteten en vare som kan sælges!

Dog har jeg problemer med stabiliteten. Jeg kan kun se få minutter af de enkelte udsendelser før jeg får en 'network disconnect' fejl og jeg må genstarte programmet. Er har andre som har dette problem?
Det er ikke noget jeg har oplevet. Så 2 udsendelser i træk.

Men hvis man må komme med ønsker, så kunne det være dejligt hvis man kunne lave en "page down" f.eks under serier, da der er 400 udsendelser at bladre igennem.
En anden lille ting, er når man går ind i Serier, og videre ind under en udsendelse, så trykker "return" for at komme tilbage. Så ryger man helt ud i stedet for bare at ryge 1 skridt tilbage. :)
Brugeravatar
Af Inside
#165785
Fedt at nogen gider lave danske tv apps. Du kunne vel ikke lave en version til Panasonic TV :D?
Af Jens525
#165786
Mange tak for den! Virker rigtig fint,, og nem installation :)
Af evilguy
#165787
FREMRAGENDE APPLIKATION! Mange tak for et flot stykke arbejde Rune!
Lad os håbe, at DR ikke sagsøger dig ind i helvede for at gøre DERES arbejde for dem.
Af Samsung40d6505
#165794
Godt initiativ

Men hvis hr og fru Jensen skal kunne anvende dette program på deres Samsung SMART-TV, så kræver det altså en langt bedre vejledning.

I forvejen er Samsung HUB ikke det mest logiske at anvende.

Jeg fik det i hvert fald ikke til at fungere
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26