Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af træmanden
#16081
Er træt af den gamle VHS :(( Tænker på at udskifte den med ovennævnte HD-recorder. Den er rimelig i pris 2990 kr, og ser ud til at kunne det hele - men er den god nok O-O
Af RasMusSen
#16089
Kigge også på Sonyen, men valgte Pioneer, m bla HMDI-udgang samt DVB-T tuner, så DR1,DR2 & TV2 kan optages direkte digitalt.
Af træmanden
#16099
Tak til Yakken for et godt link-) Er overbevist om at sonyen er et godt køb ;)
Rasmussen, hvad er det for en model i pioneer, du har? Har nemlig også brug for DVB-T tuneren :o
Det digitale signal er jo en forudsætning for at have surround på optagelserne ;;)
Af RasMusSen
#16116
DVR-545HX-S. Købt hos TapeConnection
Brugeravatar
Af azrael
#16134
Hvis man går efter Pioneer, så kan det faktisk godt betale sig også at kigge på Laserdiskens hjemmeside. De har de fleste modeller, både nye og gamle, til OK priser (selvom TC er lidt billigere). Til gengæld får man leveret maskinerne kodefri fra starten.

Sony RDR-HX820 har for øvrigt også HDMI udgang, men vist ikke DVB-T. Du er sikker på, at du har brug for DVB-T? Det er jo typisk ikke noget man har glæde af ved f.eks. kabel-tv.
Af træmanden
#16157
Hey azrael - 900kr extra for kodefri - hvad får jeg for de penge? :o
DVB-T er fint når man som jeg hverken har parabol, kabel eller fællesantenne. Så er jeg også fri for at se andet end DR1, DR2 og TV2 :s
Brugeravatar
Af azrael
#16165
Det var input fra min side. Tag det eller lad være... :)