Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Claus Møller
#116029
Hej

Jeg har netop købt sony hx 800 til min søn - Fed skærm - herefter opdateret jeg hans PS3 (den nye 3.50) samt købte 3D-pakken. PS3 kan nu ikke spille f.eks FIFA 2010 fra skiven samt nogle af de nye downloaded 3D-spil - der bliver sort skærm. Jeg køre med HDMI 1.4. (jeg ved godt det er ikke er nødvendigt)

Er der nogen der er skrappe her ???

På forhånd tak
Af Claus Møller
#116031
Hej

Har netop sat det nye FIFA 2011 i maskine - Også sort skærm

????????????????????????????????????????????????????????
Af Bijedic
#116040
Da du fik hentet og installeret 3.50, fik du fortaget ny søgning?

Indstillinger > Skærmindstillinger og Video output indstillinger
Af Claus Møller
#116049
Jeg har prøvet også det flere gange

Tak for for forslaget
Af AndersAnd
#116200
Er din PS3 tilsluttet direkte til TV'et?
Af Claus Møller
#117053
AndersAnd skrev:Er din PS3 tilsluttet direkte til TV'et?
Hej Anders

Undskyld min sene reaktion - jo det er tilsluttet Tv - men jeg er kommet nærmere fejlen - PS3'eren kan ikke køre 576 opløsning når den står til automatisk i opløsning - Man skal slette de øvrige opløsninger før den virker på diverse spil FIFFA 2010 samt 2011 osv. ( uanset om de er på skive eller fra nettet.

Jeg er igang med support (Nordisk Film) som også er på bar bund.
Af Mysen
#117063
Jeg kan lige tilføje, at det samme problem skete for en ven, der opdaterede sin PS3.
Nu dur hans Fifa 11 heller ikke, så man kun gætte på at der inden længe kommer en 3.51 opdatering
Af Hajfu
#118005
Hvis jeg køber en ps3 imorgen fx, hvilket firmware er den så på.
For jeg gider dda ikke og opdatere hvis der følger problemer med.

Er der automatisk opdaterings funktion, eller får man lov til at bekræfte det om man vil eller ej?
Af mhca
#118009
Du bliver tvunget til firmware 3.42, hvis du vil benytte Playstation Network.

Jeg vil tro, at der stadig kun er 3.40 eller 3.41 på, hvis du køber i morgen.

Det kommer an på hvor hurtigt det er gået med at få tømt Sony's lagre, for de vil helt sikkert sørge for, at der ligger min. 3.42 på de nye, der afsendes fra fabrikken, da 3.41 og under kan jailbreakes.
Af Mysen
#118010
Du behøver ikke opdatere med det samme, det kan man manuelt gå ind at gøre. Dog vil der meget hurtigt være spil, der ikke virker til den nye opdatering, så det kan ikke anbefales at lade være.