Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#104630
Tja overskriften siger vel det hele og det er R*v irriterende, den giver en meget høj klik lyd i mine højtalere den gør det ikke igennem hdmi men igennem det optiske lyd kabel, og nej det er ikke den normale klik lyd der kommer når man navigere rundt.

Nogen der kan hjælpe mig eller skal min ps3 indtil service?

Mvh
Den Møg irriterede PS3 Bruger. :-)
Af trykkertor
#104670
Om du slår fra "ping" lyden ved navigerin i menuerne, kommer så stadig klikket?

Det lyder til at der er en fejl i overførselen av "ping" lyden, så der kommer et klik med.
Prøv for sjov at vende lydkabelen om. Stikket fra forstærker i PS3, og PS3 stikket i forstærker.

(Jeg har en mistanke om at kabelen er fejlen)
Af leonfrdsg
#111250
tak for hjælpen, men det viste sig at efter en måned hos nordisk film, konstaterede de at der var en fejl på min ps3'er og jeg fik en ny.
Af Minii
#111261
Undskyld jeg spørger, men hvad har Nordisk film med din Ps3 at gøre ?

- Det eneste problem jeg har med min, er at den ikke kan få luft nok hvor den står, så blæseren kører hurtigere og hurtigere :s
Af Gavin
#111262
Minii skrev:Undskyld jeg spørger, men hvad har Nordisk film med din Ps3 at gøre ?
Det er så vidt jeg ved nordisk film der står for Playstation hotline i Danmark. Dem som tager 6 kr. i minuttet!
Af leonfrdsg
#111287
Yes det korrekt men nordisk film er også der de bliver sendt til service hvis der er noget galt med dem. Elgiganten bruger i hvertfald nordisk film til ps3