Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 7500-Rico
#86322
Har læst nyheden om at PS3 vil udkomme med 3D til Juli, og nu bliver jeg lidt forvirret.

- De skriver at PS3 som sagt udkommer med 3D, men også at man, hvis man allerede har en PS3, at man med en simpel opdatering af firmware kan få 3D på maskinen.

Mit spørgsmål er så om en PS3 med 3D der udkommer til Juli, bare er en almindelig PS3 som kan købes nu, som bliver solgt med en opdatering? Eller vil den til Juli være anderledes?

Hvis det er mere end bare en Opdatering den bliver solgt med, så venter jeg hellere til Juli, men hvis ik, køber jeg en nu, for så kan man jo bare opdatere. :)

Ved godt at det måske er lidt svært at svare på, men vil bare meget gerne vide det.
Brugeravatar
Af koenigs
#86326
Det er den samme maskine, det er bare en opdaterings du alligevel skal downloade...
Af 7500-Rico
#86327
koenigs skrev:Det er den samme maskine, det er bare en opdaterings du alligevel skal downloade...
Altså at den bare bliver solgt med den opdatering til Juli? :)
Af Cutter
#86338
Hvis du sætter din nykøbte maskine til internettet, og tænder for den, fortæller PS3'ern selv at der er en opdatering,,, du skal så bare trykke ok :)
Af Cutter
#86365
For mig giver det slet ingen mening, at det "kun" skulle være Slim'en O-O
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#86366
Det er formentlig fordi den indeholder lidt anden elektronik. Højest sandsynligt også fordi den gamle PS3 benytter en af de første HDMI 1.3 standarder, mens den nye PS3 Slim benytter en nyere HDMI 1.3 revision.

Det har godt nok været fremme, at HDMI 1.4 standarden er et krav for 3D, men hvis PS3 Slim skal kunne opdateres til at understøtte 3D, må det næsten betyde, at HDMI 1.3 også kan klare 3D, såfremt det blot er den revision der lå lige før HDMI 1.4.

Der findes HDMI 1.3a, HDMI 1.3b og HDMI 1.3c.
Af Cutter
#86370
Hvis det er sådan landet ligger,,,så er der nok mange der skal ned og ha' ombyttet deres PS3 :(
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#86371
Ja, inklusiv mine 2 :((

Men som sagt er det ikke noget jeg ved med sikkerhed. Det er kun noget jeg har hørt tale om fra Sony. Vi må nok vente med den endelige bekræftelse til 3D understøttelsen implmenteres engang senere i 2010.
Af Cutter
#86373
Spændende,,spændende!! Men jeg tror nu at det bliver et kæmpe hit, med det der 3D til spil (B
Af 7500-Rico
#86435
Tak for svar..

Rasmus - Hvis man nu har PS3 Slim nu, så kan den godt opdateres til 3D, og vil PS3 slim bare blive solgt med en opdatering?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#86436
PS3 sælges jo altid med nyeste opdatering om muligt, så hvis det blot er noget software der skal til, så vil du også få det ned via nettet på en eksisterende PS3 Slim. Som sådan er det jo ikke en serie af opdateringer, der ligger på maskinen, men derimod nye revisioner af styresystemet som blot overskriver den gamle.
Brugeravatar
Af koenigs
#86437
Med andre ord, så er der ingen grund til ikke at få glæde af en PS3 med det samme, men et 3DTV må du vente med, de første kommer jo her i marts, tidligst.
Af 7500-Rico
#86448
Så jeg kan godt bare købe en PS3 Slim nu? Så har jeg altid mulighed for at opdatere når 3D kommer?