Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af koenigs
#87194
Jeg er specielt spændt på at se det "skade-system" de har lovet. Jeg håber virkelig ikke det kommer til at ødelægge det ellers gode gameplay.

Derudover håber jeg der et et godt udvalg af både ældre biler og de nyeste, ligesom der plejer at være. Jeg har været misundelig på Xbox 360'ejere med Forza III i lang tid, så nu håber jeg vi PS3 ejere bliver belønnet.

Jeg ser frem til at købe et 3Dtv i slutningen af året, hvor de forhåbenlig er blevet lidt billigere, så er det rart at ps3 og GT5 allerede står klar. Jeg satser p.t. på et Panasonic Plasma til formålet. Mange på CES har bedømt Panasonic til at være bedst på 3D området p.t., hvis man ellers ser bort fra eksotiske OLED's for Sony.
Senest rettet af koenigs 19. jan 2010, 12:12, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#87197
Hvis man kender folkene bag GT serien ret, så tror jeg ikke vi skal frygte, at der er sparet på arbejdet med skade-systemet. Jeg har stor tiltro til at det bliver realistisk.

Jeg synes derimod at GT5 Prologue versionen mangler en hel del - også føling med bilerne. Det håber jeg de har arbejdet meget på.

Er der nogen der har gode erfaringer med pedaler og rat til GT serien?
Af xcardman
#87205
Har prøvet deres demo med en nissan 350z.

det er noget helt andet med føling af bilen end GT5 Prologue versionen .

kan dog ikke komme ned under 1.44, der skal man nok have et rat.
Jeg kan ikke bruge 3D i stuen til film til noget. Der er jo næsten ingen film
Men spil er noget helt andet.

kommer der ikke ikke en god gamer skærm på en 24 tommer eller noget som kan håndtere 3D. Har ikke rigtig set nogen .
men det er måske nok de kan vise 120hz og et par briller
det havde været godt til gt5.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#87206
xcardman skrev: kommer der ikke ikke en god gamer skærm på en 24 tommer eller noget som kan håndtere 3D. Har ikke rigtig set nogen .
men det er måske nok de kan vise 120hz og et par briller
det havde været godt til gt5.
Ja, det er nok, at de kan vise 120 Hz. Alle disse nye 120 Hz PC skærme understøtter også 3D vha. 3D shutter briller.

F.eks. denne Acer 24": http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1262163903