Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

3D, succes eller flop?

Af ravnen
#73340
Ja, det fangede jo ikke rigtigt i 50'erne, så hvorfor skulle det lykkes denne gang? Jeg kan slet ikke se mig selv sidde og se en film med tåbelige briller på! Det er et kuriosum, som da nok er meget sjovt 1., 2. og måske 3. gang, men så har man ligesom prøvet det. Jeg tror ikke på det. Ja det er min opfattelse, men hvad siger i andre?
Af Cutter
#73343
Jeg tror det bliver helt vildt fedt,,,,At spille spil i 3D bliver helt klart det næste! Jeg vil sgu gerne sidde med et par "grimme" briller på hjemme i min stue!
Det eneste problem der ligger i det, som jeg ser det, er at hvis man nu går rund med alt for tykke glas, i sine egne briller, ja så kan man jo nok ikke se billedet uden et par linser i øjnene først :s

Jeg har læst at der kommer "3D Tv'er" til næste år, men jeg ved ikke om de er anderledes end dem vi har på markedet idag. Jeg har læst at hvert billede skal sendes i 100Hz, så man skal minimum ha' et 200Hz Tv, eller hva'!? Er der nogen der kender noget til det??

Jeg glæder mig HELT vildt,,! (Det må der da også være andre der gør!?) O-O
Af LunD^
#73344
Det skal vel bare udvikles noget mere, som det er nu gider jeg heller ikke sidde med de tåbelige briller.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#73351
De gange jeg har set det nye 3D i aktion har jeg ikke været begejstret. Ja, det har en dybdevirkning, men kvaliteten af filmen lider under det. Jeg er ret uinteresseret i disse TV.
Af xcardman
#73357
et 2d billede kommer sikkert til at lide under det. ellers kan man have to tv et til 3d og spil.

Det er jo først spændende på en skærm på 90 tommer og over.
lidt lige som blu-ray først rigtig kommer til rette på en projektor.
så skal man have en projektor med mulighed for 3d og den koster et halvt hus.
Af ravnen
#73495
Tak, for jeres meninger. Det bliver da interessant at se hvad det udvikler sig til. Jeg vil nok give Cutter ret i, at der hvor 3D vil ha' størst chance, vil være i spil. Spil er en mere aktiv form for underholdning og her vil folk nok nemmere kunne acceptere at skulle påføre sig briller.