Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af udgang99
#63355
Hvordan fungere det med PS3 spil og landekoder...? Er der overhovedet noget der hedder det? Altså, kan jeg spille et spil købt i f.eks. USA på min "danske" PS3?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#63357
Spil fra England er fra samme region, så de vil alle virke. Fra USA går den dog ikke, da det er en anden regionskode. Jeg har før købt spil fra amazon.co.uk med gode besparelser (og tak til Rasmus for linket sidste gang ;) ).
Af Hjarsen
#63433
Ville i også turde købe en playstation 3 der?..

Og hvad nu hvis der er problemer med den?..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#63434
Ja, du vil godt kunne købe en PS3, men husk at få fat på et dansk strømkabel - den vil ikke passe i stikkontakten uden. Hvis du får problemer, skal den retur til England. Husk også at garantien kan være anderledes.
Af Hjarsen
#63436
Hehe okay, hmm tror jeg finder den billigt i Danmark når det er...

Vil jeg få fuldt udbytte af PS3 på en Panasonic X10 ?. Altså vil det være ligeså godt som på en G10.. Eller i hvert fald meget tæt på?.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#63437
Ret mange spil er kun lavet til 720p, så ofte vil der slet ikke være forskel. X10Y er et glimrende TV til at spille PS3 på, så du skal ikke bekymre dig. I visse tilfælde vil der være forskelle at spotte, eksempelvis i stillestående grafik, men det vil være svært at se hvis du bevæger dig over en meter væk.
Af Hjarsen
#63438
Okay tak.

Tror bare jeg køber sådan et X10 TV, hehe det ville være mere end perfekt til mit behov tror jeg.

Ved bare ikke helt hvor jeg skal købe det, har du nogen anbefalinger.

jeg bor i københavn. har både overvejet tape connection, ellers bestille det på sider som lcd.dk osv.

Ved ik helt hvad satan jeg skal vælge..:S :D
Af Bob
#74890
yakken skrev:Spil fra England er fra samme region, så de vil alle virke. Fra USA går den dog ikke, da det er en anden regionskode. Jeg har før købt spil fra amazon.co.uk med gode besparelser (og tak til Rasmus for linket sidste gang ;) ).
Dette passer ikke. Der er ikke regioner på PS3 spil.
Af ckn
#75026
Husk at lægge 10% til priserne på Amazon... De oplyste priser er kun med 15% moms...
Af Mathias_MM
#75056
ckn skrev:Husk at lægge 10% til priserne på Amazon... De oplyste priser er kun med 15% moms...
Man skal også kun betale engelsk VAT så vidt jeg ved, med mindre reglerne er ændret. Så længe man handler i EU skal man betale lokal told og moms, og skal aldrig betale mere end dette ved ankomst til Dk.

Som sagt kan reglerne være ændret, da jeg først lige er kommet tilbage til landet efter ca to år udnlandsk, men jeg vil sige jeg ikke mener det er tilfældet.