Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#75077
Du slipper ikke for den danske moms. Det ændrer sig i prislisten når du kommer frem til betalingen og skal vælge land.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#75078
Blot til orientering, så kommer der ikke ekstra på fra www.gamehubs.com. Priserne er som de står. Der er naturligvis risiko for at blive taget i tolden, men ejeren plejer at notere spillene for 5 Euro på fakturaen, så selv hvis de stoppes, kommer de igennem uden yderligere tillæg.
Af eliassorensen
#75120
Mathias_MM skrev:
ckn skrev:Husk at lægge 10% til priserne på Amazon... De oplyste priser er kun med 15% moms...
Man skal også kun betale engelsk VAT så vidt jeg ved, med mindre reglerne er ændret. Så længe man handler i EU skal man betale lokal told og moms, og skal aldrig betale mere end dette ved ankomst til Dk.

Som sagt kan reglerne være ændret, da jeg først lige er kommet tilbage til landet efter ca to år udnlandsk, men jeg vil sige jeg ikke mener det er tilfældet.
Det kan man kun nøjes med når man omsætter for under 250.000 til et land (eller deromkring - kan ikke huske de præcise tal!). Er det derover skal der opkræves dansk moms.

Gamestation kører på engelsk moms, og derfor bliver selvfølgelig ikke taget noget i tolden :o)

Men brug dem kun til spil - tit gider de ikke sende store pakker (som f.eks. en komplet konsol) til udlandet. Spil klarer de dog super. Har oven i købet købt nogle pre-ownede spil fra dem, men de behandler diskene så de sådan set er som nye - ingen ridser eller skrammer på de brugte spil jeg har købt.
Af Blitz24
#75127
yakken skrev:Spil fra England er fra samme region, så de vil alle virke. Fra USA går den dog ikke, da det er en anden regionskode. Jeg har før købt spil fra amazon.co.uk med gode besparelser (og tak til Rasmus for linket sidste gang ;) ).
Der er ikke noget der hedder region kode på
PS3 spil. Har spil fra USA og de virker som de skal.
Madden 10, NCAA 10, NBA2K9 o.s.v.
Producenterne skriver at der er kode på, men det er
der altså ikke.
Af mjp
#76154
Jeg kan også anbefale shopto.net. De gange jeg har tjekket spilpriser i UK og DK, er shopto.net klart billigst.

Har lige købt DiRT2, FIFA10 og NFS Shift for 870 kr. incl porto og fik spillene i løbet af to dage :)