Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
#324661
Det er efterhånden trist at pricerunner.dk ikke skriver om varen er på lager.

Sony XF og XG modeller i flere størrelser er aldrig på lager.

Underligt nok har det været sådan i det sidste 6 måneder...

Det kan da ikke passe!

Forbedring,tak!
Af LarsCJ
#324663
Du ved åbenbart ikke hvordan Pricerunner fungerer, men du kan jo prøve at slå knappen "Vis kun på lager" til.
Af PeterD
#324665
LarsCJ skrev: 19. dec 2020, 23:25 Du ved åbenbart ikke hvordan Pricerunner fungerer, men du kan jo prøve at slå knappen "Vis kun på lager" til.
Hvor?

Inde under "filtre"? ( Der hvor de grønne kasser er grønne i stedet for røde)

Det undrer mig bare at mange Sonymodeller kun står på lager 2 steder i butikkerne Elgiganten og Power som jo har en del butikker..og LG CX 48" er tilgængeligt i flere butikker i Elgiganten, men det er markeret med "3 røde kasser og et kryds"...

Forvirrende.

Så var det gamle layout på Pricerunner bedre syntes jeg.

Men nu er jeg heller ikke på udkig efter en ny skærm lige som det første i Januar :)
Brugeravatar
Af bbplayer
#324675
PeterD skrev: 19. dec 2020, 23:51 Elgiganten og Power som jo har en del butikker..og LG CX 48" er tilgængeligt i flere butikker i Elgiganten, men det er markeret med "3 røde kasser og et kryds"...
Måske skal du tage og researche dine fakta lidt bedre, så du ikke vrøvler dig igennem emnet.

Butikshandel er ikke hvad pricerunner repræsenterer, så hvorfor sidder du og sammenligner en vare i butikken med online lager? Skal du ikke tage og lære lidt om pricerunner, istedet for at håbe den side gør som du vil, og kalde det ringe fordi du ikke får din vilje? Det er vist mere en børnehave du flytter til end det er reelt voksen dialog omkring pricerunner og dens brug for online handel.

Men kommer du tilbage, og har fået elgiganten i fields, til at sende dig varen, istedet for at du skal hente den, og den ikke er lager vare online, så har du da ændret på hvordan det fungerer.
Af PeterD
#324679
Som jeg skrev "det kan da ikke passe", og det gør det så heller ikke :-).

Det eneste jeg ønsker er, at et er muligt at købe alle produkter fra alle mærker eller se hvornår de kommer på lager.

Heldigvis er XH90 og LG CX stadig til at få.
Brugeravatar
Af bbplayer
#324681
PeterD skrev: 20. dec 2020, 12:24 Det eneste jeg ønsker er, at et er muligt at købe alle produkter fra alle mærker eller se hvornår de kommer på lager.
Gør som andre, brug dine ben og gå rundt til butikkerne og fortæl dem hvad du vil købe, så bestiller de hjem eller forklarer pænt hvorfor du ikke kan få varen.

Problem løst. Er det ikke, så lav en side for fysiske butikslagre selv, og se om det kan lade sig gøre.