Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ZappB
#2941
Hejsa,

Jeg har forelsket mig i Samsung's 40M61B, og jeg kan se at hvis jeg alligevel skal købe det over nettet, så er der omrking 3.500 at spare ved at gøre det i en tysk webshop (set flere steder til omkring 18.000, og i dk er laveste pris 21.500).

Men hviklen tysk forhandler skal man vælge? Er der nogen her der har gode/dårlige erfaringer de vil dele?
Af schnoor
#2998
Hej ZappB

Jeg har lige købt et LCD tv hos Digital4all.dk, rigtig god service og gode priser, Ihvertalf på det tv jeg købte.. jeg kan se at de har dit TV til 21.399,00, det er jo ikke helt så billigt som du gerne ville have det, men du kan jo altid selv hente det dernede og spare momsen, så får du det til Tysk moms (16%) altså til 19858,27, og det ligger lige på den anden side af grænsen.
Af superman2006
#4058
hifigalleriet.dk har sagt at de vil få en stor levering af nævnte skærm hjem til 16-17000 i maj-juni. de har allerede solgt over 500 samsung plasma til 11-12000 som gerne skulle komme meget snart. om de så lever op til deres løfte kan jeg så ikke udtale mig om.. tjek evt deres side og skriv en mail for yderligere info.

jeg har nævnte skærm, dog købt i dk. den er bare super og kører som en drøm. helt klart en fed skærm :)