Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#218433
Det lyder bekendt. :((

Jeg kørte og vandt min sag mod ElGiganten/Samsung igennem Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen imens der faldt en afgørelse omkring tordenfluer i skærmen. :D :p :) 8)

Trods Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen allerede havde afgjort en sag der gik imod forhandleren/Samsung, ville ElGiganten/Samsung ikke godkende afgørelsen og jeg måtte køre sagen i over 7 måneder, skærmen måtte til undersøgelse hos sagkyndig, som bla. konkluderede, at forseglingen var defekt og derfor kunne disse tordenfluer komme ind i skærmen, og det var usikkert og de var kommet ind under produktionen eller under brug.

Og i samme forbindelse gjorde Samsung det klart, at de ville tage det op sag for sag, så det vil sige at samtlige kunder der ønsker at klage, højst sandsynlig skal igennem en klagesag hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, tror mere at Samsung håber at der er personer som dropper sagen pga. de som reelt kan tage op mod 1 år at få afgjort sin sag igennem Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Jeg kan personligt kun opforde forbrugere til at tænke sig godt om når de køber elektroniske produkter, især af mærket Samsung med deres kundebehandling, især deres totale afvisning af at der overhovedet forfindes et problem. !:(

Jeg står og skal købe nyt tv, ny mobil og ny tablet, og INGEN af disse ting bliver af mærket Samsung, jeg køber ingen elektronik lavet af Samsung resten af mit liv. 8)
#219397
Du skal køre sagen til enden, altså således at der kommer en afgørelse fra nævnet som fortæller hvad årsagen er til at der kommer tordenfluer ind i skærmen.

Den afgørelse kan så bruges af andre forbrugere med denne model, hvis du indgår forlig med Bilka om at få dine penge refunderet FØR der er faldet en afgørelse fra nævnet, så står andre med denne model i samme situation som dig.

Den model der er faldet dom over Samsung 8005, at der henvises til at Samsung vil overholde afgørelsen fra nævnet passer ikke, jeg kørte min sag og der var faldet dom i den første, alligevel ville ElGiganten og Samsung IKKE anerkende min klage og der gik 7 mdr. før de ville og da havde min skærm været forbi en sagkyndig.

Men man kan håbe jo flere domme/sager Samsung taber, at de til sidst opgiver kampen på forhånd, ja ja, og Julemanden findes. O_O

Samsung er fuld af L... !:(
#219600
Rasmus Larsen skrev:
Janlp skrev:Så er min sag omtalt i Politiken
Der kommer en artikel online her på siden om sagen i morgen. Jeg tror, at jeg har hvad jeg skal bruge fra dig, Jan. Din sag er veldokumenteret i debattråden og Politiken, så jeg kommer til at læne mig op ad den information. Ellers så skriver jeg lige til dig senere i dag.
Jeg sætter stor pris på at I vil være med til at sætte fokus på sagen. Som jeg også har udtalt til Politiken, er sagen blevet principiel for mig. Jo, det er møg træls med sådan en flue og der startede min kamp. Der hvor kæden for alvor hoppede af, var der hvor jeg opdagede at jeg af både Bilka og Samsung bleve drevet rundt i deres manege og på en måde hvor jeg var ved at miste overblikket. Det vil jeg som forbruger og kunde, på ingen måde finde mig i. Når det så er sagt, så er min retfærdighedsfølelse stor, og jeg kan ikke lade være med at tænke på den besked Samsung og andre butikker giver deres kunder med samme problem ... Derfor kontaktede jeg Politiken og er virkelig glad for at også I vil være med til at få så mange som muligt til at læse om Samsung/ Bilkas håndtering af dette problem. Og at der forhåbentlig kommer en kendelse som ikke efterlader nogen tvivl om hvordan man som forbruger/kunde skal forholde sig.

Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du mangler informationer.