Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af borsen
#207822
Har fundet det LG tv jeg gerne vil have online i Belgien og så vidt jeg kan finde frem til så dækker EU-garantien og der skulle ikke være problemer med at installere TV´et i DK.... nogen der har erfaringer med dette = kan af- eller bekræfte.

Siden tilbyder samtidig 500 EUR i Cashback, nogen ide om hvordan det virker = får jeg gavekort hvor jeg kan køre for yderligere 500 eur eller hvad?

PFT
Anders
Brugeravatar
Af hans123
#207823
Ud fra de oplysninger du giver er det næsten umuligt at svare..


TV kan godt bruges i danmark, Men til hvad ønsker du brug.

LG laver jo mange modeller og hvilken du ønsker skal vi jo gætte !


Vedr. Cash back. Så er det jo nemmest at spørge salgsstedet som du holder hemmeligt ;-)
Af Globulus
#207826
LG kører en cashback-kampagne fra 1. November til 31. December i Benelux-landene.

F.eks. http://www.exellent.be/lg/lcd-led-plasma-3d

Se kampagnen her: http://www.lg.com/be_fr/smart-deals

Det mest interessante i den sammenhæng er vel at der er tale om 5 modeller og ikke kun EC930V som for nyligt var på tilbud til 16.999 kr. herhjemme.

Personligt ville jeg ikke bøvle med at få sendt et TV fra udlandet og slet ikke med cashback-konceptet. Så hellere blot vente på et godt tilbud herhjemme.

Jeg håber ikke, at cashback-konceptet nogensinde får nogen udbredning af betydning i Danmark. Fortæl mig hvad den reelle pris er og så lad os afslutte transaktionen her og nu uden alt det pjat.
Af flatnesdam
#207829
Du kan ikke være sikker på at få din Cashback medmindre du har fuldstændig styr på betingelserne. Jeg er før blevet snydt af en forhandler som reklamerede med cashback, selv om han ikke var omfattet af tilbudet.

Og hvorfor alt det besvær med at købe i Belgien når du kan få TVet til samme pris i DK på tilbud uden besværet med cashback?
Af jng
#207830
borsen skrev:...
Siden tilbyder samtidig 500 EUR i Cashback, nogen ide om hvordan det virker = får jeg gavekort hvor jeg kan køre for yderligere 500 eur eller hvad?

PFT
Anders
Det engelske ord "cash" betyder kontanter.