Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#196630
Halløj :)

Jeg går desværre på 3. uge og venter på et ny Panasonic 50"ST60, som er bestilt ved en god Panasonic forhandler. Der er dog en del ventetid og jeg begynder lidt at frygte, at det ender med at der ikke er flere tv'er tilbage.

Ved Komplett flyder det nærmest med 50" ST60'ere...
Derfor vil jeg lige høre om der nogen der har erfaring med køb af tv ved Komplett?
Så vidt jeg kan se på modelnumrene, så er tv'ene ens - så der er vel ingen fare for parallel-import? Eller andre problemer?

Vil stadig foretrække at handle ved en rigtig tv-mand - vi skal jo også holde dem i live - men jeg vil også gerne snart have mig et tv :(

På forhånd tak :D
#196631
Gennemsnittet skrev:Halløj :)

Jeg går desværre på 3. uge og venter på et ny Panasonic 50"ST60, som er bestilt ved en god Panasonic forhandler. Der er dog en del ventetid og jeg begynder lidt at frygte, at det ender med at der ikke er flere tv'er tilbage.

Ved Komplett flyder det nærmest med 50" ST60'ere...
Derfor vil jeg lige høre om der nogen der har erfaring med køb af tv ved Komplett?
Så vidt jeg kan se på modelnumrene, så er tv'ene ens - så der er vel ingen fare for parallel-import? Eller andre problemer?

Vil stadig foretrække at handle ved en rigtig tv-mand - vi skal jo også holde dem i live - men jeg vil også gerne snart have mig et tv :(

På forhånd tak :D
Hvis de rigtige tv-mænd ikke kan levere, hvorfor skal de så holdes i live?
#196632
Tjah...

Det er vel også en komfort/sikkerhedsvurdering. Hvis nu der er et eller andet problem... seler og bælte :D

Og der skulle jo gerne være fagfolk i fremtiden også ;)

Men tålmodigheden er altså ved at aftage.

Tilbage til Topic: hvordan er folks erfaring med tv-køb på nettet?
#196643
Komplett.dk er den ene af de 2 forhandlere jeg altid benytter når jeg skal bruge elektronik (hvilket er relativt ofte :p )... Jeg har ikke oplevet andet end fremragende service.
Nu med fri fragt og måske især fri retur er det blevet en "no-brainer" for mig, indtil jeg bliver modbevist ;) Komplett er en glimrende TV/HiFi butik, og indtil nu har jeg modtaget ganske kompetent vejledning... jeg ser ikke fordelen i at skulle holde "den rigtige TV-mand" i live!

Mht Panasonic - den sidste bogstav kan give dig et spor: står der 50ST60Y, er det den "nordiske model" og så du home safe :)
#196675
Gennemsnittet skrev:Hej DavidHimself.

Tak for svaret.

Bare for interessen: hvad er den anden butik du ofte handler med?
:)
Komplett.dk (som nævnt) og Wupti... Wupti har det mest været hvidevarer, men de har haft go' service på det område.

Jeg kan ikke undsige mig fra en tur i Mutanten, men det er er typisk mindre ting (spil og kabler hvis jeg lige nu og her mangler)... det er ikke for "servicen"!