Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hlrmeister
#159938
I oktober 2011 bliver min Onkyo TX SR707 træt, den sendes herefter til Onkyo's danske service partner servicebroker.dk, hvor de konstaterer at den skal ombyttes og dette accepteres af Onkyo, problemet er bare at jeg nu mere end 3 måneder senere stadig ikke har modtaget en ny receiver, og dette til trods for at jeg har kontaktet service værkstedet samt den danske Onkyo distributør mange gange.

Mit råd: Køb ikke Onkyo's produkter eller vær parat til at smide produktet ud hvis det går i stykker !!
Brugeravatar
Af MigSelv
#159953
Send dem et brev, med oplysning om, at du nu overdrager sagen til Forbrugerrådet. Dette hjælper i mange tilfælde.
Ekstra bladet kan også godt lide disse historier, så kontakt "vagthunden".
Af hlrmeister
#159958
Ja, det kunne godt være en mulighed, samtidigt syndes jeg det er vigtigt at kommende Onkyo kunder tager mine oplevelser med i deres overvejelser inden de anskaffer sig produktet.
Af Gonardo
#159975
Okay, så er jeg ikke den eneste der oplevet dårlig service fra Onkyo.

Min 808 gik også i stykker var væk i ca. 1 månede, så gik der 3 måneder også gik den i stykker igen, kunne ikke reparares så der skulle bestilles ny.
Så der gik lige 5 måneder mere, og fik så en 809er i onsdags istedet for...skal lige nævnes at jeg købte den på Sparshop som er lukket, og dermed ikke har gjordt sagen nemmere.

Stor Tak, til Tapeconnection,
Af hlrmeister
#159979
Min receiver var købt hos Harbosound, jeg tror Harbosound og sparshop var et og samme firma. Men 5 måneder for en ombytning er da helt ude af proportioner.

Hvis der er andre kunder derude som har oplevet tilsvarende syndes jeg de skal melde sig på banen, det kunne forhåbentligt presse Onkyo til at levere bedre kundeservice i Danmark.
Af Gonardo
#160051
Nej Nej nej, nu har jeg endelig pakket min 809er ud også kan jeg ikke lukke frontpanelet, det falder hele tiden ned igen :((

Hvad fanden sker der for mig, Onkyo kan åbenbart ikke lide mig...