Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dknia
#154549
Hey.

Jeg har et LG 32LH5000, der egentlig er et udmærket TV, der i min direkte sammenligning med Sony vandt en overbevisende sejr.

Det er desværre for nyligt begyndt at slukke på eget initiativ, hvorefter det ikke kan tændes igen, hverken med remote, eller efter total 220V afbrydelse. Til gengæld tænder det selv igen efter 20-25 minutter... ;;)

Torsdag aften/nat i sidste uge meldte jeg fejlen på LG's hjemmeside. Fredag morgen lå der en mail fra en LG medarbejder om at en servicetekniker ville kontakte mig.

Han ringede senere fredag, stillede et par spørgsmål, og sagde at han ville bestille reservedel med det samme, og den ville forventeligt være fremme medio næste (altså denne) uge.

I går tirsdag ringede han for at lave en aftale. Det blev i dag onsdag mellem 10 og 12. Han stod her kl. 10:30, og en time senere spillede TV'et på væggen med et nyt (og firmware opdateret) mainboard.

Alt i alt super god og hurtig serviceoplevelse (B :D . Det er den slags oplevelser der tæller med når stuen skal opdateres inden for det næste ½ år, og når man tidligere uretmæssigt har fået afvist en pixelfejl på Samsung stuefjernsynet der fra nyt kostede 25K !:( .

Det var i øvrigt et close call. Fejlen opstod 3 uger før garantiudløb :o

Anyway - når nu folk ofte skriver for at brokke sig over service, så synes jeg også der skal roses når det er fortjent.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#154553
Det er rart at høre om de positive oplevelser også. Generelt set så siges det, at man folk er 10 gange mere tilbøjelige til at dele en dårlig oplevelse end de er til at dele en god, hvilket sikkert også kan ses her i forum.
Senest rettet af Torben Rasmussen 8. dec 2011, 12:27, rettet i alt 1 gang.
Af Snurrerundtlyd
#154554
Torben Rasmussen skrev:Det er rart at høre om de positive oplevelser også. Generelt set så siges det, at man folk er 10 gange mere tilbøjelige til at dele en dårlig oplevelse end de er til at dele en negativ, hvilket sikkert også kan ses her i forum.
Heh, hvad er forskellen på en dårlig og en negativ oplevelse. :) Der skulle vist have stået positiv.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#154560
Godt så...