Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#150118
Nu ved jeg ikke hvor mange som bruger de her *priser.dk services når der skal handles elektronik.

Jeg syntes personligt ikke de andre fungerer optimalt, eller at udvalget er særligt stort hos de andre.
Men nu kommer problemet, så jeg ville høre om andre kender et bedre alternativ til.

Nu har jeg ramt 2 varer(ja HELE 2) ved 2 søgninger, som enten er dyrere på disse services eller at informationen mangler og er forkert.
og 100% fejl ved 2 varer som vilkårligt/tilfældigt var interessante er desværre surt at skulle være forkert.

jeg ved ikke om det er firma'rne eller *priser.dk som har ansvar for vedligehold på priser og information, og især den info som jeg mener de skriver at der opdateres flere gange om dagen?

problemet her var, at varer som ikke var nye ankomne, fra recoon og anden vare fra dustinhome var enten slet ikke på siden eller sammen med konkurrenters varer, eller at pris informationen var forkert.

Er symptomerne korrekt, lækkes der på kvaliteten på den site efter overtagelsen(aller)? er det nu man skal bruge nye alternative services,
grundet ringe vedligehold?

Er mine 2 små oplevelser bare et dårligt hændeligt uheldig oplevelse?

Så indlægget er vel kritik og samtidig en finger i luften om vi har bedre alternativer..
(kelkoo.dk & pricerunner.dk er personligt YT, da deres link ikke fungerer med "hosts" block filen som altså giver en fejl når man trykker, så surt show for dem)
Brugeravatar
Af Shase
#150148
Jeg har også oplevet en del fejl med hifi/edbpriser. Især når det er prisændringer på siderne. Jeg tager det dog for det som det er, nemlig et værktøj jeg kan bruge i min prissøgning, ligesom fx pricerunner.

Hvis jeg finder noget på fx hifipriser, krydssøger jeg gerne med en specifik googlesøgning med tidsinterval, for at se om der er nogle andre priser på det pågældende produkt.

eks.

http://www.hifipriser.dk/Product/Detail ... id=5043156

til 3749 dkr med levering ved den billigste.

Men en hurtig søgning på google viser at redcoon har den til 3399 dkr, plus 119 dkr for levering.
Af lgowner
#150153
Shase skrev: til 3749 dkr med levering ved den billigste.

Men en hurtig søgning på google viser at redcoon har den til 3399 dkr, plus 119 dkr for levering.
jeg tror lidt dette handler 100% om økonomi, og at *priser servicen er en service som opdateres afhængig af betaling. så redcoon dumper priserne med har desværre ikke brugt så stort budget på at betale sådanne services for at promovere deres priser.

når du kan finde produkter hos redcoon som er billigere, så er det vel specifikt butikken som ikke opdateres på lige fod med andre, siden de er på sitene men altså ikke updated.

nå. men du har helt ret, men bruger det stadig med det i baghoved at når man researcher produkter, så er det også får at dobbeltchecke prisen nu er billigere, når man nu skal bruge nethandel alligevel og butikkerne er ok.