Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SchumiFlatout
#142708
For 14 dage siden fik jeg leveret et Panasonic VT20 plasma TV fra Fleggaard, og leveringen gik lige efter bogen. 3 dage efter havde jeg varen.

Kan derfor klart anbefale Fleggaard, hvis de igen dukker op med et supertilbud, som i mit tilfælde :)
Af PhDream
#142724
3 dage er ikke særlig hurtigt.

Har fået leveret pakker fra Tyskland på mindre end 24 timer. Bestiller en mandag, får leveret tirsdag. Uden ekstra omkostninger, vel at mærke.

I øvrigt skal man ikke kun bedømme en forhandler før/under køb. Der er de alle flinke, for de vil sælge dig noget og dermed tjene penge. Det, der er vigtigst, er hvordan forhandleren opfører sig EFTER købet - hvis du skal returnere varen, eller den skal til reparation. Det er her, man skiller fårene fra bukkene.
Af BrianH
#142725
Fint at handlen gik som den skulle.

Men på den anden side, så har de ikke gjort mere end hvad der kunne forventes af en butik - nemlig at levere den bestilte vare. Skal man være grov, så er 3 dage 1 dag for meget...
Af SchumiFlatout
#142746
Ahrr... jeg synes nu nok, at I er liiiidt krævende, hvis 3 dage nærmest er for lang tid ;)

Når jeg skrev indlægget var det mere fordi, der er så mange, som klager over for for lang leveringstid, og at forhandlerne ikke besvarer henvendelser, mv.

Men det er korrekt, at forhandlerens virkelige serviceniveau først viser sig, når man har brug for hjælp, returret, osv..., men det har jeg heldigvis ikke haft :)