Læs venligst retningslinjerne for brug af forummet her eller få hjælp til anvendelsen af forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kenneth.allermann
#275630
Hej vi har lige købt sådan et LG 43UK6950PLB UHD 4K. Og vi har ærlig talt ikke en dyt forstand på tv. Men vi kunne dog se i Elgiganten at det havde et godt billede. Dertil ville vi også gerne have smart løsningen. Alt dette er fint nok.

Desværre oplever vi at det er som om at billederne ikke bliver sendt hurtigt nok (billedet ruller/flimmer når et billede drejer, eller en hånd flytter sig hurtigt osv. ) det er ret træls egentligt.
Jeg har snakket med LG kundeservice, der guider mig til at slå “True motion” fra. Og siger det er det eneste jeg kan gøre. Men er ikke tilfreds. Har selv prøvet med Lan kabel så det ikke er på wifi.

Vi har en 50/10 forbindelse, det er både galt når vi ser tv igennem yousee, og streamer. Dog virker det som om at det er værst når der streames. Kan det være hastigheden? Eller andre gode forslag?

På forhånd tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#275631
Det har næppe noget med forbindelsen at gøre, men streaming af TV er svært, da kvaliteten er i den helt lave ende. Netflix klarer det noget bedre.

Men hvis du har sat TVet i Film/Biograf-profilen og slået TruMotion fra, så kan du ikke rigtig gøre mere på selve TVet.
Brugeravatar
Af bbplayer
#275634
Drop streaming, hvis du er kritisk over for signalet og kom tilbage til et signal med bæreevne.

Hvis flaskhalsen er din streaming, tvivler jeg på at tv'ets software effekter kan gør din oplevelse så meget bedre med en i forvejen dårlig kvalitet. Kan du se det inden, så kan du sikkert stadig se det efter.

Det var da godt du ikke købte OLED tv, for at se streamet tv :)