Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jeppe
#3510
Hej
Jeg har et Radon 9800XT GFX, fra ASUS, (VIVO), såvidt jeg kan tyde sender det et pla-B/60 signal. Jeg har så lige købt et Philips 28pw6008 (røde øre.. men jeg er bare en simpel studerende).
Mit problem er at når jeg gerne vil sende et signal fra pc til tv får jeg bare flimmer på tv'et. Jeg kan godt se at der sker noget og at det passer til de bevægelser jeg laver (flytter et rundt på et vindue på pc'en)
Hvad er der galt? Er det fordi signalet bliver sendt i 60 Hz? eller hvad sker der? Jeg tager composit(pc) signalet og køre over i et scart-stik (tv)
mvh jeppe
Af jeppe
#3529
det virker stadig ikke
jeg har nu prøvet at sætte direkte i composit(hedder det ikke det? det er et gult stik) indgangen på tv'et men det hjælper heller ingenting. Er min tv-out død?
mvh jeppe
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#3532
Der kan selvfølgelig være flere grunde, men umiddelbart ville jeg først og fremmest prøve et andet kabel. Har du mulighed for at prøve med et s-video kabel?

Er du sikker på, at scart omformeren virker korrekt?

Prøv eventuelt også at gå ind i indstillingerne og prøv at skift mellem de forskellige PAL standarder.
Af jeppe
#3554
Jeg har fået købt mig et nyt S-Video kabel og nu virker det.
Jeg siger mange tak for hjælpen.
Mvh Jeppe