Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Torben Abildgaard
#324784
Nu tager jeg mig sammen og køber nyt tv, nu jeg alligevel har renoveret stuen. Skærmen 55" er der vist styr på, men flere råder mig til at bruge mere krudt på ophænget, der nok har en længere levetid: Vogel 7355 Motionmount til godt fem kilo.

Jeg kan godt se idéen, men savner konkurrenter i den klasse. Er der et alternativ ... eller anmeldelser, der kan gøre mig klogere?

Jeg kan se, at Hifi-klubben har solgt ophænget, men er holdt op. Er det pga. fejl eller manglende omsætning?

På forhånd tak, Torben Abildgaard
Af Supergris
#324786
Fem kilo for et TV-ophæng er umiddelbart mange penge, så hvis du ønsker kvalificerede inputs, så vil det nok være til din fordel, hvis du beskriver dine forhold, der gør, du føler, det er nødvendigt med et så avanceret ophæng?

Jeg ville hellere bruge pengene på en større skærm, men det kommer selvfølgelig helt an på din indretning, ønsker og behov...

Generelt kan jeg dog sige, at Vogel er et rigtigt godt og anerkendt mærke, der kan holde til at blive brugt, som jo er ret vigtigt, når der er tale om et udtageligt ophæng...
Brugeravatar
Af PeterMalling1
#324787
Supergris skrev: 23. dec 2020, 01:05
Generelt kan jeg dog sige, at Vogel er et rigtigt godt og anerkendt mærke, der kan holde til at blive brugt, som jo er ret vigtigt, når der er tale om et udtageligt ophæng...
Hvad hvis vi taler et alm fast ophæng? - er der så nogen fordele ved at vælge Vogels fremfor et de billigere? Eller kommer det ud på ét?
Af bromberg
#324789
PeterMalling1 skrev: 23. dec 2020, 04:45
Supergris skrev: 23. dec 2020, 01:05
Generelt kan jeg dog sige, at Vogel er et rigtigt godt og anerkendt mærke, der kan holde til at blive brugt, som jo er ret vigtigt, når der er tale om et udtageligt ophæng...
Hvad hvis vi taler et alm fast ophæng? - er der så nogen fordele ved at vælge Vogels fremfor et de billigere? Eller kommer det ud på ét?

Til min 65" oled har jeg et beslag fra biltema til 79kr. Det er bestemt ikke ligeså lækkert som det vogels vi satte på mine forældres tv.

- generelt syntes jeg at de faste vægbeslag er fine de billige, men med udtræk osv, så ville jeg klart vælge noget vogels