Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kjeldbjerg
#322051
Har fået en mail fra Elgiganten kundeklub om at de ekstraordinært prismatcher åbningstilbud ifbm Power åbningen i Kolding. Men ved henvendelse til kundeservice, nægter de og henviser til deres generelle vilkår.
Er jeg helt galt på den i min tolkning af mailen?
Vedhæftede filer
Screenshot_20201113-104429_Gmail.jpg
Screenshot_20201113-104429_Gmail.jpg (362.81 KiB) Vist 3621 gange
Brugeravatar
Af bbplayer
#322060
Du synes at have gmail? så kan du view "oprindelig mail" i gmail.

Her kan du se header, og om email virkelig kommer fra elgiganten. Mærkeligt er at ingen andre endnu har svaret de også har fået den.
Huleboer skrev: 13. nov 2020, 11:34 Jeg læser det som om at elgiganten i Kolding matcher priserne. Jeg ved ikke hvor du har prøvet at gøre grav på prismatch?
Dette kan selvfølgelig være tilfældet, at man skal have kolding som butik, for at se det.
Så er det jo bare at skifte butik i elgiganten til Kolding og beskeden burde dukke op :)
Brugeravatar
Af Huleboer
#322064
Jeg tror også man skal møde op i den fysiske butik i kolding for at få prismatchen.

Plejer de lokale elgigant butikker ikke også at matche når en der åbner en power i samme by?
#322065
Kundeservice skriver at mailen kommer fra Kolding afdelingen og man skal møde op for at de prismatcher. Så må vi se om de gør det når jeg kører derind senere.
Tak for input
#322077
Jeg har også kun oplevet, at det er den lokale butik, der matcher prisen. Da Power åbnede i Lyngby prismatchede ElG i Gentofte, hvilket jo ikke helt er samme postnummer, men dog geografisk tæt på.
Af PeterD
#323452
Tja.

Elgiganten vil ikke Prismatche og kun sælge de produkter de tjener mest på og det lever LG samt Samsung med deres LCD skærme stort på.

Sådan fortsætter det..

"Vi er lidt ligeglade med kundens behov, vi vil bare sælge noget, der giver mening avancemæssigt, fortæller den tidligere medarbejder, der ønsker at være anonym."

https://www.dr.dk/nyheder/penge/kontant ... dens-behov
Brugeravatar
Af bbplayer
#323461
PeterD skrev: 30. nov 2020, 06:25 Tja.

Elgiganten vil ikke Prismatche og kun sælge de produkter de tjener mest på og det lever LG samt Samsung med deres LCD skærme stort på.
Du vrøvler som en gammel gnavpot og ja, julenisse. Jeg mindes at troll'e også er oftere ude om julen.
PeterD skrev: 30. nov 2020, 06:25 "Vi er lidt ligeglade med kundens behov, vi vil bare sælge noget, der giver mening avancemæssigt, fortæller den tidligere medarbejder, der ønsker at være anonym."
Medarbejderen, som blev fyret for ikke at møde til tide, og stjal fra lagret udtaler sig om sin ex-arbejdsgiver :) Pålidelig kilde du har fundet der, og nok lige så meget troll som dig.