Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kochens
#314873
Jeg har et sommerhus uden WIFI, jeg bruger en android mobil med hotspot som gør min Ipad mulig på nettet. Jeg har et Netflix abbonement, men kan ikke se hvordan jeg jeg (spejler) til min fladskærm. Bruger en cromecast. Hvordan og hvad gør jeg ? O-O
Af HrJensen1
#314874
Det er umuligt at svare på, når man ikke ved hvilket fjernsyn at du har. Hvis tv'et har indbygget smart-tv, så kan det også klares direkte på den. Men ellers er Chromecast en billig løsning, såfremt der er nok internet signal i området, til at du kan køre det flydende, og i god nok kvalitet til at det ikke ligner Donkey Kong fra 80'erne...
#314878
Hvis du har en Chromecast i TV'et, så skal du ikke spejle din telefon, men i stedet blot caste til den fra telefonens app - det giver bedst resultat. Jeg har ikke prøvet denne finte, hvis hotspottet også er den telefon man vil caste med, men princippet er blot, at du åbner app'en telefonen og finder ikonet for cast, og vælger TV'et fra listen.
Brugeravatar
Af bbplayer
#314879
En forklaring fundet på internet

Sæt Chromecast op i HOME app. Manuelt konfigurer AP som den skal forbinde til:
AndroidAP , sæt en kode (1234?)

Når den er konfiguret, så gem og vend tilbage til / aktiver hotspot på telefonen, så skulle det virke.

Og du kan stadig åbne Netflix på mobil, og trykke på CAST ikon i mobil app, når du engang når så langt.