Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vasen
#312974
Cub skrev: 21. apr 2020, 21:07
bbplayer skrev: 21. apr 2020, 18:42 Ikke en anbefaling men samme sted, se efter nogle kabler af højere kvalitet (nok også pris), og hold dit max på 5 meter. De har vist mange muligheder men noget med "premium highspeed" , eller hvis de er kommet, så er der certificeret kabler "Ultra high speed premium hdmi" kabler. Det er officielt navnet som gør forskelle og ikke protokol nr, som intet har med kabel at gøre som sådan.

Men jeg har selv købt lidt forskelligt, og imellem alle dem var jeg selv heldig at have et til min UHD K8500 som også gav sort skærm med en del kabler.
Vi er ude i sådan et her ?
https://www.av-cables.dk/hdmi-4k-kabel/ ... l-5-m.html
Dem bruger jeg til PS4 pro og UHD blu-ray. God kvalitet og de er certificeret.
Af Cub
#313108
Hejsa.

Lige en lille opdatering. Det var HDMI stikket den var gal med. Jeg havde ellers lige købt et, men tænkte ikke videre over indholdet i det.

Når det så er sagt, så synes jeg g sync skuffer. Det er ligesom om at det slet ikke er eksisterende, alt for meget stuttering. På ingen måder acceptabelt. Jo længere jeg har søgt ind i det, har jeg fundet ud af at jeg bestemt ikke er den eneste med den holdning.

Det får mig til at tænke på de nye LG CX serie modeller med g sync. Hvis folk kunne finde på at investere i deres nye serie alene med henblik på at benytte sig at g sync, så synes jeg I skal opleve det med jeres egne øjne først. Også fordi det kun er "g sync compatible" og ikke med en processor i sig, som der sidder i en pc skærm med ægte g sync. Virkelig skuffende.
Brugeravatar
Af bbplayer
#313141
Cub skrev: 24. apr 2020, 14:13 Det får mig til at tænke på de nye LG CX serie modeller med g sync. Hvis folk kunne finde på at investere i deres nye serie alene med henblik på at benytte sig at g sync, så synes jeg I skal opleve det med jeres egne øjne først. Også fordi det kun er "g sync compatible" og ikke med en processor i sig, som der sidder i en pc skærm med ægte g sync. Virkelig skuffende.
Tror du ikke den range af hz som understøttes nok mere er årsagen, så når man har en kraftig pc og kan klare mere end 120hz, så giver det problemer, og der er nok også en nedre grænse, mindes FP her på forum vist også talte om det?

ikke at du får mindre ret af den grund, det skal nok være irriterende når det ikke kan variere på hz så godt som en pc skærm.