Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af o27
#295869
Lige brug for et par input vedr. nyt gør det selv projekt.

Skal have ført TV, strøm og HDMI fra et værelse til et andet, det nemmeste er at bore et simpelt hul til det tilstødenværelse.

Jeg vil gerne kunne slippe med at kable min YouSEE boks gennem væggen via HDMI, antager at Micro HDMI er det mindste og så bare en Micro HDMI til HDMI adapter.

Strømstik til TV antager jeg at jeg blot klipper stikket af et nuværende strømstik og køber et separat 230v stik og sætter på efter det er ført gennem væggen.

Hvad med IR øje til YouSEE boksen, er det bare at bestille den “originale” via YouSEE support eller er der andre mindre eller mere smarte løsninger?

Tænker jeg kan slippe med at bore et hul på 10-20mm ved at følgende ovenstående?
Af o27
#296116
Fandt en løsning. Der er kørt Micro HDMI, strøm stik og IR forlænger gennem væggen. YouSEE boksen er desværre den gamle YSR-2000 da det kun er den første/hovedboks der YSR-4000 (4k) boks. Jeg havde en længere diskussion med de unge smarte sælgere i YouSEE butikken, det virker tåbelig at den første boks (4k) til 30kr/md og så efterfølgende alle de bokse du vil have (dog af de gamle 1080p) til 99kr. Men nu har vi 5 4k TV så havde glædet mig til 5 stk nye YSR-4000 men det var et no-go