Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ZackGem
#295158
Hej med jer.

Har konfigureret en Logitech Hamrnony Elite, og det gik rimelig smertefrit.

Jeg har dog 2 "problemer" som jeg ikke lige kan lure en løsning på, og som jeg håber en vendelig sjæl kan komme med input til :-)

1) Hvordan skifter jeg rækkefølge på "activities" på touchskærmen? Lige nu ligger de i den rækkefølge de er oprettet, og kan ikke rigtig finde et sted at bytte rundt på dem.

2) Når jeg vælger Apple TV, så har jeg sat den til at starte TV på rigtig HDMI input, Receiveren ligeledes på rigtig HDMI input, og det virker fin. Men - Selv om jeg har valgt apple TV som de sidste enhed i aktiviteten, så kan den ikke styre selve apple TV med mindre jeg går ind under "devices" på remote on vælger Apple TV. Herefter virker det fint.
Er der en måde at undgå det på, så den bare virker lige som med alle de andre enheder?
Men Blu-ray skal jeg f.eks. ikke vælge under devices - Den virker bare med dens "activity".

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af hans123
#295160
Du kan bare trække dem rund på skærmen i opsætning.

Mener du skal tilføje Logitech på atv men er ikke sikkert

Det virker fint hos mig med 950 som er næsten samme som elite. Min er også til hub
Af ZackGem
#295162
Yes - Det lykkedes at bytte rundt på dem nu - Funktionen var under setting hvor jeg blot havde overset den der jeg eller var derinde :-)

Men kan sku ikke få den til at virke på apple TV uden at vælge den som device hver gang.
Af Brixen
#295184
Hos mig virker Apple tv uden at gå ind under Devices. Har du valgt det rigtige. Så vidt jeg husker var der flere at vælge imellem.
Jeg har også tilføjet Reboot som kommando til Apple tv. Den er god, hvis der er et problem med en app.
Skærmbillede 2019-03-24 kl. 11.27.51.png
Skærmbillede 2019-03-24 kl. 11.27.51.png (87.75 KiB) Vist 2426 gange