Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af karto
#2870
Ja, så kom Dells 24" skærme endelig ned i en ordentlig pris igen. Med 25% rabat lige over 8k.

Så nu har jeg en på vej i posten. Når den dukker op, og jeg får leget lidt med, den skal jeg selvfølgelig forsøge at få klasket en anmeldelse sammen (men jeg starter i praktik på Amager Hospital næste uge, så det kan nok godt trække ud... den slags plejer at kræve alt for meget tid).

Jeg har døjet med min sambos gamle Hitachi (som var kasseret men stadig ventede på at blive smidt ud - det er temmeligt tungt at slæbe ned fra 4.) siden jeg købte en Xbox 360. Det går ud en gang imellem, billedet flimrer - og så er det i det hele taget i en stand man kan forvente fra et TV der blev købt just som widescreen blev moderne (og det har vist fået temmeligt mange klø gennem årene...).
Det er også tortur mod øjnene at spille racerspil i timevis på et 60Hz billedrør.


Nå... nu må jeg hellere komme videre i mit liv - så må jeg prøve at klare ventetiden.