Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#268633
Går og overvejer 55/65 modellen men har et problem.

Skærmen skal hænge på væggen uden noget under og alm kabelskjulere. Der er ca 3,5 meter fra tv via skjuleren til stedet hvor jeg kan skjule den kæmpe klods af en strømforsyning .

Er der nogen der kender til en forlænger af den del der går fra tv og ned til strømforsyning eller købe en ny, der blot er lang nok.?

Hvordan får I andre skjult dette monster.?
#268641
Der er vist ikker noget hokuspokus i kablet, og ville da umiddelbart mene at selvom der ikke var decideret connectors, at du kunne cabelcutte det som du lyster og forlænge sålænge det er noget kvalitetskabel som kan magte opgaven & effekten.
Senest rettet af DaneLaw 6. mar 2018, 23:23, rettet i alt 2 gange.
#268643
DaneLaw skrev:Der er vist ikker noget hokuspokus i kablet, og ville da umiddelbart mene at selvom der ikke var decideret connectors, at du kunne cabelcutte det som du lyster og forlænge sålænge det er noget kvalitetskabel som kan magte opgaven & effekten.
Okay.. !
Nu har jeg jo ikke købt tv endnu, men er det blot 2-ledet strømkabel vi taler om her ?
#268644
Der er ingen ko på isen, low DC-voltage 19.5v med sub10 amp i max-effekt omkring 150w...
Du kan bruge de fleste kabler af en okay kvalitet og bare smække et DC hun-stik på i den ene ende og en DC-hanstik i den anden ende og selvfølgelig i den mm-DCplug-size som der bruges, og hvis det er en kvali psu, hvad man må antage ref Sony så burde fx 3 til 5meter forlængelse ikke undergrave effekten fra psu til TV'ets DC-stik nævneværdigt, dog brug et DC stik som er beregnet til den effekt.
Ville bare klippet ledningen efter PSUen og forlænge dette kabel til den ønsket længde, vil alt andet lige være det nemmeste. og man skal ikke rode med ekstra stik..
Billedere
#268651
Til mit Sony 49XE9005 har jeg blot en lang forlængerledning der via kabel skjuler går op bag TV'et hvor jeg så har forbundet til power klodsen. Denne ligger så blot løst i det indhak der er bag på.

Simpelt, virker fint og TV'et hænger fint ind til væggen. BUM