Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#228472
Hej,

Har en Samsung Galaxy SM-T805 (tablet) som nu har stået i over 3 timer med den skærm på og intet sker.

Jeg har søgt på Google og det ser ud til det også er et problem på mange andre Samsung produkter.

Det er lidt svært at tage batteriet ud af tableten, så jeg må vente til den løber tør for strøm, hmm.

En god idé vil måske være slet ikke at download det eller prøve på det - cancel hvis den kommer op.
#228478
Hjælper ikke, har holdt den inde i over 1 min. uden den slukker eller noget andet.

Har også prøvet at holde power + vol down/up + home inde i over 30 sek. hjælper heller ikke.

Der er intet at gøre når den står lige som låst på den skærm andet end at vente på den ikke har mere strøm. Da jeg startede havde jeg selvf. lader sat til, så der går nok nogle timer før der ikke er mere strøm på den.
#228502
Ja det var flot af Google/Android, de har ødelagt muligheden for at jeg kan lave en "hard reset" på min tablet. Jeg har lige prøvet igen og den låser på samme skræm.
Da jeg købte tableten var der Android 4.4.2 på, ingen problemer med "hard reset" - i dag er der Android 5.0.2 på som har ødelagt "hard reset" muligheden. Så nu skal jeg nok i gang med root på den hvis jeg kan få lov til det !:(

Jeg er LANGT fra den eneste der har det problem, søger man efter "odin mode downloading do not turn off target" kommer der tons af hits op, i guder jeg troede ikke Google/Android var sådan nogen amatører.
#228507
Som udgangspunkt er det Samsung du taler om det er dem som står for softwaren, og Odin er en bootloader til Samsung enheder som de selv står for, jeg tænker du vil ind i recovery?

Umiddelbart som jeg husker det er det kun Vol Up + Power du skal bruge for at komme ind i recovery, Vol Up + Home + Power er bootloaderen(Odin)

Alternativt burde du kunne bruge adb hvis du slår udviklertilstand til på din telefon og så bare skriver "adb reboot recovery"
#228508
Jeg har fået ombyttet min Samsung Galaxy SM-T805 - Galaxy Tab S (10.5, LTE)‎ - én gang og har haft den til rep. 2 gange mere på 1.5 år.

Det er oplader nr. 3 jeg er på.

Jeg er sgu ikke imponeret over den tablet.