Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
#224002
hej kan lige pludselig ikke streame alt på tv3play
den siger programmet er blokeret for visning fra denne geografiske position

så det fatter jeg ikke noget af andre der har prøvet det ?

har prøvet andre browser siger det samme og mener ikke jeg har opdateret noget siden jeg så de sidste afsnit af fam fra bryggen og luksusfælden og der er ingen opdateringer så

spørger bare hvis der er andre der skulle have prøvet det så på forhånd tak for hjælpen ;;)
Af purtsak
#224060
nu spørger jeg lige dumt men har os selv lige ledt lidt på google men er ikke lige frem pc nørd men er der noget jeg kan gøre som kan sige mig hvad min geografiske position siger?
Af purtsak
#224123
tak martinaabo den siger jo så jeg er i dk hvilket jeg os regnede med griner men kan problemet så ikke kun være tv3play har snakket med min internet udbyder og de siger at problemet ikke kan ligge ved dem vil lige sige at jeg sagtens kan streame alt ved dr1 live osv
Af svbg1979
#224131
Bruger du en DNS-tjeneste på computeren for at få adgang til geo-blokeret tv-indhold?

F.eks. bruger jeg selv den gratis DNS-tjeneste viperdns.com. Hos dem kan du vælge om TV 3 Play skal være den danske, norske eller svenske udgave.

Jeg undrede mig også selv her forleden hvor jeg var på TV 3 Play, hvor jeg selv fik nægtet adgang, men så kunne jeg se i indstillingerne på viperdns, at den var sat til svensk TV 3 Play.
Vedhæftede filer
ScreenShot004.png
ScreenShot004.png (25.18 KiB) Vist 6975 gange
Af purtsak
#224137
nej det tror jeg ikke og jeg har som sagt ingenting gjort siden jeg så de forrige afsnit af fam fra bryggen osv jeg var bare pludselig blokket men sjovt nok kunne jeg vist nok se paridise hotel sverige og var det masterchef på tv3play.dk
Af purtsak
#224139
kan jeg lige som med ip adresse se min var det dns location eller? altså bare for at se om den er ændret

og vil lige sige tak til alle som hjælper her