Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af flab
#1444
Hej

Jeg har lige købt en LG 32LX1. jeg vil gerne sætte min bærbare computer til, men hvordan får jeg det bedste billede, jeg mener hvilket kabel skal jeg ud og købe.
Jeg mener kun der er en VGA udgang på min bærbare, men der er godt nok DVI på fladskærmen.
Af |EPO|
#1446
Som udgangspunkt kan du ikke udnytte skærmens DVI-indgang til at få et flottere billede, da det stadigvæk er dit grafikkort, der skal danne billedet.
Du er selvfølgelig velkommen til at prøve et VGA->DVI kabel - men tvivler på effekten.
Af flab
#1475
der fulgte et VGA>DVI kabel med, og det virker fint når jeg bruger det, jeg kan dog ikke kører i den højeste opløsning, kan kun kører i 1024*768, hvordan kan det være?
Af |EPO|
#1483
Ja det virker skam fint. Men tvivler på, at billedet er bedre end, hvis du brugte et VGA->VGA kabel.
Ã…rsagen til, at du ikke kan få højere kan være, at dit grafikkort ikke kan klare mere.
Ellers prøv at lege lidt med indstillingerne. Der er ikke meget du kan ødelægge :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#1485
Hvis du kører i clonemode på skærmene kan det være at du nok ikke få den anden skærm til at køre højere opløsning end din bærbare. Du bør dog kunne gå ind i de avancerede grafikkort instillinger og ændre opløsningen på den eksterne skærm.
Af flab
#1500
Jeg leger lige lidt med det. men jeg vender stærkt tilbage med flere spørgsmål. Tak
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1504
Du skal prøve at få sendt et 1360x768 signal til LX2 skærmen.

På DVI indgangen skulle den meget gerne kunne modtage denne opløsning.