24. feb 2019, 09:27
#293647
Hej,
Endelig kom mit Lg65E8 hjem i stuen, og sikken dog et billede.
Desværre har jeg et problem med netflix via Windows 10 appen, der er ingen lyd. Netflix support prøvede at finde en løsning, jeg blev sågar ringet op af en specialist fra USA, men lige lidt hjalp det.
Har gennemtravlet nettet, uden at finde noget, der løste mit problem.
Jeg har opdaget at hvis man tænder for bluetooth høretelefonerne og slukker dem igen, er der lyd på tvet indtil man skifter film.
Appen har været af og genindstaleret et par gange, ligeledes driveren til lyden og driveren til lg.
Er det muligt at fortælle tvet, det er en pc der sidder i?
Er der nogen der har en løsning? Jeg er ved at være lettere frustreret.
God solskinsdag til alle
Endelig kom mit Lg65E8 hjem i stuen, og sikken dog et billede.
Desværre har jeg et problem med netflix via Windows 10 appen, der er ingen lyd. Netflix support prøvede at finde en løsning, jeg blev sågar ringet op af en specialist fra USA, men lige lidt hjalp det.
Har gennemtravlet nettet, uden at finde noget, der løste mit problem.
Jeg har opdaget at hvis man tænder for bluetooth høretelefonerne og slukker dem igen, er der lyd på tvet indtil man skifter film.
Appen har været af og genindstaleret et par gange, ligeledes driveren til lyden og driveren til lg.
Er det muligt at fortælle tvet, det er en pc der sidder i?
Er der nogen der har en løsning? Jeg er ved at være lettere frustreret.
God solskinsdag til alle