Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Louise84
#202656
Jeg vil gerne finde en afspiller som både har Netflix og Viaplay (evt også HBO). Jeg har prøvet at søge rundt herinde, men jeg kan ikke rigtigt findet noget svar.
Jeg har læst at nogle samung blu-ray afspillere kan alle 3, men jeg har ikke kunne finde ud af hvilke modeller der kan.
Nogen der har et bud?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#202758
Som skrevet tidligere, så findes HBO kun på Samsungs 2012 Blu-ray-modeller og de sælges ikke længere. :) Ingen af de andre mærker har dem.

Netflix+Viaplay er tilgængelig hos lidt flere. De skulle både Samsung og LG's modeller gerne have.
Af peter1944
#202761
Hvad med en Chromecast? Har dog ikke HBO, men er billig i strøm samt ikke mindst, nem navigation. Pris 270 Kr.
Netflix og Viaplay kører bare problemfrit.
Af Malcolm_Y
#202792
Som der bliver skrevet så snup en chromecast, HBO lancere nok også en app inden for kort tid har jeg læst et sted, og DR kommer med deres app inden udgangen af 2014.
Af Louise84
#202798
Jeg ville egentlig gerne have en blu-ray afspiller, men hvordan virker Chromecast?
Ligger tabletten og spiller imens det vises på tv'et?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#202799
Louise84 skrev:Jeg ville egentlig gerne have en blu-ray afspiller, men hvordan virker Chromecast?
Ligger tabletten og spiller imens det vises på tv'et?
Man kan bruge sin tablet til andre ting imens. Den sender blot et signal hen til Chromecast om at den skal overtage videostreamingen og så køre det direkte ned til den lille tingest :)
Men der er også andre muligheder.

Vi har en anmeldelse her, som måske kan besvare nogle af spørgsmålene:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1375944082
Af Malcolm_Y
#202818
Man kan vel få en blu-ray for omkring 500kr nu om dage?
Af aalb1970
#202869
Rasmus Larsen skrev:Chromecast kan jeg også stemme for herfra. Familiens medlemmer skal dog have smartphones eller en tablet for at få udbytte af den.
Jeg vil ikke anbefale Chromecast til Viaplay. Chromecast er låst i 60 Hz output, men Viaplay udsender alle live sportudsendelser og 99% af alt øvrigt indhold i 50 Hz. 50 Hz->60 Hz konverteringen betyder, at mange vil opleve, at billedet hakker ved bevægelse/panoreringer. Ikke alle er lige følsomme overfor dette, men ser man rigtig 50 Hz outout vs. 60 Hz konvertering, er forskellen meget tydelig.
Af Louise84
#202883
Nå men så er jeg på bar bund igen, jeg vil rigtig gerne kunne se viaplay.. uden hakkeri.
Slet ingen der kan anbefale en blu-ray model der har netflix+viaplay?
Af aalb1970
#202886
Louise84 skrev:Nå men så er jeg på bar bund igen, jeg vil rigtig gerne kunne se viaplay.. uden hakkeri.
Slet ingen der kan anbefale en blu-ray model der har netflix+viaplay?
Der er flere muligheder. Jeg bruger for det meste en Samsung BD-F6500 til Netflix og Viaplay. Den håndterer 24, 50 og 60 Hz automatisk.