Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bleX
#194261
Hej folkens!

Før vi begynder vil jeg lige for god ordens skyld sige at jeg er helt ny på NAS-området! - Ved godt hvad der som sådan, men har ikke haft én før og har som sådan ikke så meget viden omkring det.

Men sagen er den at jeg "kom til" at købe en 2TB NAS her den anden dag (det er jo kun Black Friday én gang om året)

Som jeg kan forstå, så er der flere muligheder derude. Men det er altså WD jeg har kastet mig over. Primært fordi jeg også har en WD Live TV boks, så har tænkt de sikkert kan spille sammen på en eller anden måde (?)


Vil bare gerne vide hvad mulighederne er.. - Altså... Kan man fx køre torrents på det? - Kan det fungeres som et godt mediecenter.

Tanken er at jeg gerne vil have alle mine film der så de ikke skal ligge på PC'en og så er de altid available! Men vil også gerne have en smart mediecenter løsning!

Håber folk kan hjælpe
Af dk9000
#194509
bleX skrev:Er der slet ingen der ved hvad mulughederne er? :(

Dit Wdtv kan fint snakke sammen med din Wd mybook live. Dog skal du ikke regne med at den kan køre torrents eller kommer til det.

Jeg har dog ikke googlet det for dig men det kunne du jo gøre :)

Dog vil jeg ikke kalde WD Mybook live for en RIGTIG nas ;)

Vil du over og lege med torrents/itunes server og bla bla bla... ja så er det op og investere i et synoligy eller en Qnap :)
Af bleX
#194721
Jamen, ja.. SÅ det vil sige det ikke kan kobles til routeren eller hvad?

Kunne jo også bare overføre mit lager dertil og så afspille film derfra..

Lidt det jeg evt tænker.. - Hvis den kan det med torrents er det jo også fint nok!
Af MortenOJ
#194748
Den kan sagten køre torrents og streame film og musik. Min gør det uden problemer. Det kræver dog, at du installerer Transmission på den. Det nemmeste er, at gøre det via Feature Packs: http://www.highlevelbits.fr/index.php?o ... 81&lang=en
Ydemere kan du opdatere til nyeste version af Twonky Server via disse instruktioner: http://mybookworld.wikidot.com/forum/t- ... ook-live-o