Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zoomx
#191775
Jeg har en NAS QNAP TS-269Pro som servicer, her søger jeg den bedste mediaplayer der kan fås af færdig løsning.

Den skal kunne afspille ISO og MVK samt køre 7.1 Lyd og blu-ray format

Hvad mener i er det bedste der kan fås i dag?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#191776
Hvis stabilitet har lidt at sige, så ville jeg umiddelbart pege på Dune HD Base3D. Jeg har ikke selv haft fingrene i den nye Mede8er MED800X3D, men den har også potentialet til at kunne levere varen.
Af Zoomx
#191777
Torben Rasmussen skrev:Hvis stabilitet har lidt at sige, så ville jeg umiddelbart pege på Dune HD Base3D. Jeg har ikke selv haft fingrene i den nye Mede8er MED800X3D, men den har også potentialet til at kunne levere varen.
Vil tjekke dem.

Dette er lidt nyt for mig, men vil have det "bedste" ved godt der sikkert er mange meninger
Af Andersss
#191779
Jeg har selv en Popcorn Hour A-400 (den meget udskældte) og den kører rigtig godt med min ældre Synology NAS. Jeg bruger NFS som overførselsprotokol, hvilket jeg vil anbefaler andre at gøre for størst stabilitet.
Som den kører nu, så afspiller den alt jeg smidder efter den uden problemet - så jeg kan anbefale den.
Af Lefty1
#192195
Torben Rasmussen skrev:Hvis stabilitet har lidt at sige, så ville jeg umiddelbart pege på Dune HD Base3D. Jeg har ikke selv haft fingrene i den nye Mede8er MED800X3D, men den har også potentialet til at kunne levere varen.
Købte en Dune Smart men den stoppede 5-7 gange ved film streaming efter at have opdateret
Software kører den.
Men wifi er utroligt langsomt.
Af Randrup
#192215
Hej

Har pro modellen ikke HDMI udgang? Hvad med at kører XBMC som ligger på Qnap'en den kan afspiller stort set alt og er noget billigere end at skulle ud at købe en afspiller.

Hilsen
Jens
#192217
DavidHimself skrev:
Jeg troede faktisk at AC Ryan var gået konkurs O-O
Troede jeg faktisk også - de blev umådeligt tavse engang sidste år ialtfald !
Så vidt jeg har kunnet finde ud af, er det kun deres Europæiske afdeling der har været i problemer, hvorimod deres Asiatiske afdeling lever i bedste velgående :)
Er det de skriver på deres Forum og det lader også til at være situationen lige nu :)
Synes ellers de har haft en del spændende produkter gennem tiden, men det er nok et marked med enorm konkurrence, de er oppe imod !
Af Zoomx
#192218
Randrup skrev:Hej

Har pro modellen ikke HDMI udgang? Hvad med at kører XBMC som ligger på Qnap'en den kan afspiller stort set alt og er noget billigere end at skulle ud at købe en afspiller.

Hilsen
Jens
Jo det har den, tak for tippet vil se om jeg kan finde af det :)