Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#190295
Jeg skal bruge en android stick som kan køre netflix. Det er ret nemt at finde :-)
MEN der skal være en rigtig fjernbetjening med, eller den skal kunne bruge fjernbetjeningn fra tv.
Apps til smartphones duer ikke da jeg skal have 3 bokse, en til hver af ungerne, og de har ikke mobiltelefoner endnu.
De må også godt være til at betale.
Nogle forslag? Synes ikke at der står noget om fjernbetjening på nogen af dem jeg har fundet, selv om der er billede af en på denne her: MK802 III
http://visopix.com/product-category/android-tv/
#190316
Hej 618Henrik,

Mange Android sticks og medieafspillere kommer med fjernbetjening, men tit er de meget simple og man skal alligevel have tilsluttet et keyboard, hvis man skal søge eller skrive noget. Man kan selvfølgelig bruge on-screen keyboard, men det er meget trættende i længden.

Derfor så foreslår jeg at du kigger efter en airmouse, som er en kombination af mus og keyboard og fjernbetjening. Der findes rigtig mange og det kan derfor være svært at finde en som har en god rækkevidde og responstid. Jeg har prøvet Mele F10 og Rii's i8/i10 og de fungerer rigtig godt sammen med en Android stick eller Android medieafspiller.

- David