Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tommydp
#190043
hej.
har været rundt herinde og læse lidt om Nas,men vælger at lave mit eget indlæg.

købte en nas uden at vide ret meget om det,det blev en wd mybook live 2tb.

jeg ville kunne opbevare min musik, mine film (mkv filer) billeder og filmklip fra ferier osv.mit mål var at kunne streame det hele til mit samsung tv eller pioneer reciever 527-k.

jeg måtte hurtigt sande at det var ikke så ligetil, med den tilhørende software i mybook live kunne jeg ikke streame mkv filer.hvis jeg opgraderede kunne jeg afspille mkv filer,men mine musikfiler ændrede sig i musikmapperne og var pludseligt placeret i alfabetisk rækkefølge.ligeledes kunne min mybook live ikke gå i stand by mode med opgraderingen af software,det havde den ikke haft problemer med med softwaren den blev født med.en omlægning til dnla på mybook live var heller ikke løsningen på problemerne!

kort sagt har jeg som almindelig bruger pludseligt måtte sætte mig ind i en masse for blot at nyde dette dejlige stream univers.jeg er langt fra tilfreds med mybook live.

jeg vil derfor spørge jer herinde om jeg har overset noget ifm min mybook live eller er det bare noget man må leve med,eller findes der anden nas på markedet der kan det jeg gerne vil have en nas til,uden man skal have det store elektronik og stream kørekort,og uden man skal opgradere,hente anden software og det der er værre for at streame ovennævnte filer som jeg anser for at være mere eller mindre anerkendte og meget brugte filformater.

mvh
tommy.