Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DavidHimself
#181106
Jeg har den derhjemme - og efter jeg opdaterede firmware'n, køre den godt med Netflix på WiFi, før det brugte jeg et usb ethernetkort fra ebay, det kørte også godt men jeg ville gerne spare kablet :) Med MXplayer (med hardware encoding) streamer den også som en drøm!
Af DEVIL_DK
#181107
lyder godt for jeg er træt af at skulle betale xbox live for at få lov at se netflix også er sådan en xbox jo heller ikke billig i drift.
Af DEVIL_DK
#181265
Fik min her idag skulle hitte ud af det der android noget, derefter køre den squ fint. syntes den loader hurtigere end xboxen hvis bare jeg kunne få den til at se mit n trådløse.
Af DavidHimself
#181266
Mit er et N netværk - så det burde bestemt ikke være noget problem :)
Af DEVIL_DK
#181282
det er et eller andet i min router jeg har fået sat forkert tror bare re resætter den, for ingen ting kan se mit n net, det har været der lol
Af DavidHimself
#181294
Jeg bruger app'en til telefonen i stedet :) fungerer glimrende...
Af DEVIL_DK
#181295
så skal jeg jo ud og købe en "smart" mobil det gider jeg ikke :p
Af lgowner
#181763
DEVIL_DK skrev:så skal jeg jo ud og købe en "smart" mobil det gider jeg ikke :p
du kan med mobil bluetooth forbinde ethvert trådløst keyboard og mus, så hvorfor ikke til denne.

Overvejer selv denne, så jeg kan skippe min ældre wdtv gen2 , og her er 1080p ikke vigtig, så 720p afspilning er godt, og så kommer vel alle de andre android fordele med oveni.

har allerede 2 bluetooth tastatur og 3 bt mus, så jeg sparer indkøbet. men det mikro riko keyboard vil jeg måske godt købe det billigt, hvis du ikke vil have det mere :)
Af Loenborg71
#182711
Faldt over dette indlæg. Synes godt nok den lyder interessant. Kan den afspille dr live tv? Jeg tænker f.eks. som HTML5 i en app.

Min kone og jeg mangler en afspiller i stuen som kan:

Starte hurtig.
Er støjsvag.
Som kan afspille dr's programmer, tv2 live på nettet samt netflix.

Jeg synes den eneste ulempe den har er, at den ikke har mulighed for trådet Internet. Jeg er ikke så meget til trådløst streaming, da jeg synes det er ustabilt.

Alternativt kan måske være denne: http://www.proshop.dk/Mini-PC-Android-o ... 94737.html
Af lgowner
#182719
DavidHimself skrev:før det brugte jeg et usb ethernetkort fra ebay,
til indlæg ovenover. for trådet internet er måske fint nok men så skal en ethernet boks nok også gøre den kablet.
Af Loenborg71
#182727
lgowner skrev:
DavidHimself skrev:før det brugte jeg et usb ethernetkort fra ebay,
til indlæg ovenover. for trådet internet er måske fint nok men så skal en ethernet boks nok også gøre den kablet.
Super. Den havde jeg overset i tidligere indlæg. Går ud fra, at det er lige så stabilt som et "normalt" ethernet forbindelse?
#184455
jeg har lige købt en hos dustin home for kun 509 kr.

:-) http://www.dustinhome.dk/product/501067 ... tooth-8gb/

ok plus forsendelse så koster den 568 kr.

Det faktum, at den har en quad core grafik processor, (WAOOO. min mund er i savler) gør den til en lille power fuld sag, jeg har studeret lidt om samsungs smart tv computer, og må konkludere, denne her lille sag til 509 kr (før fragt) er mere sej end den computer der er i samsungs smart tv til + 10500 kr for 40" . du kan mere med den og du kan lave ALT om for det er jo det styresystem vi kender så godt ( os droid heads) læg nova luncher på den, og du kan lave din helt egen menu side, slette eller oprette sider som du vil, større ikoner, mm mm mm, alt er muligt det er android, det eneste minus jeg har set om den er at den har en lidt dårlig wifi antenne, et problem der kan løses med lan rj 45 via usb converter, som der også må anbefales hvis man vil koble den til en nas server. rikomatic laver også en sådan converter, ( dog her lidt dyr med 59 kr for converten),

Det er ret enkelt har du en tablet der køre android 4,11 så kan du bare se hvilke apps som den kan køre de samme vil uden problem køre på rikomagic, mk 802llls, måske enda bedre, da den har en mega sej processor og ultra mega segt grafik kort,


Se denne her anmeldense, ca 37 minutter inde her ser du også en ret god måde at sætte den op.
http://www.youtube.com/watch?v=W-T87hJVbwM