Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#331099
Apple Music har annonceret, at de tilføjer musik i Dolby Atmos: https://www.apple.com/newsroom/2021/05/ ... ess-audio/

Intet nævnt om Apple TV dog. Det burde være teknisk muligt for Tidal tilbyder allerede deres Atmos-musik på Apple TV 4K. Måske vi får mere at vide på WWDC-præsentationen. De nye musiktiltag kommer kommer nemlig først i juni.
#331100
Det ser ud til at være udeladt af pressemeddelelsen for deres produktside nævner faktisk Apple TV: https://www.apple.com/apple-music/#footnote-8

How can I listen to Dolby Atmos music?
All Apple Music subscribers using the latest version of Apple Music on iPhone, iPad, Mac, and Apple TV7 can listen to thousands of Dolby Atmos music tracks using any headphones. When you listen with compatible Apple or Beats headphones,8 Dolby Atmos music plays back automatically when available for a song. For other headphones, go to Settings > Music > Audio and set Dolby Atmos to Always On. You can also hear Dolby Atmos music using the built‑in speakers on a compatible iPhone, iPad, MacBook Pro, or HomePod,9 or by connecting your Apple TV 4K to a compatible TV or audiovisual receiver.
#331103
Jeg tror ikke, at det rykker på situationen med bitstreaming. Tingene lanceres med tvOS 14.6 og jeg har ikke set nogle tegn på bitstreaming (til video) i betaerne.

Her er hvad vi har kunnet skrabe sammen om lanceringen indtil videre. Se tabellen nederst i artiklen.

Apple lancerer Dolby Atmos-musik på bl.a. Apple TV og HomePod
#331199
KristianJoensen skrev: 13. maj 2021, 22:42
Der er en rigtig irriterende fejl jeg oplever på WebOS appen, AppleTV+ husker ikke hvor jeg er kommet til i en serie (den husker kun episode, ikke minutter/sekunder) eller film. Mon denne fejl kun er at finde på WebOS appen?

Er der nogle tal på båndbredde forskellen mellem WebOS appen og Apple TV 4K appen?
Den fejl oplevede jeg også på ATV til WebOS indtil at jeg fandt ud af at “husk historik” skulle aktivers under indstillinger på app. Prøv at tjekke det.
#331205
I dette interview med CNN taler en af Apples chefer taler om tankerne bag den nye Apple TV. Blandt andet:

“It’s probably not designed to compete directly with the Xboxes and PlayStations of the world,” said Twerdahl. “They bring something to the market that I think is unique and great for really hardcore gamers.”

Og om Thread support (mon ikke vi hører mere om planerne på WWDC):

“It’s all about low power, inexpensive mesh networking, and the ability for light bulb makers, like Nanoleaf, to put thread radios in those bulbs, and not have to have a separate hub to control it all. But let Apple TV or HomePod Mini be that hub.”

https://us.cnn.com/2021/05/20/cnn-under ... index.html
#331211
Henxian94 skrev: 20. maj 2021, 12:00 Levering er ændret til i morgen, tænker det samme gælder for jer andre?
Hvornår, såen helt præcis, bestilte du? Min ordre blev lagt kl. 15.30 d. 30.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 48