Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#332717
Fidoble skrev: 30. jun 2021, 14:34 Hvordan er din ATV sat op? Kører den 60 Hz eller 50 Hz? Uanset hvad bør du slå Match funktionen til på ATV.
Se evt. de anbefalede indstillinger her på siden.
Arg, synes jeg havde været så grundig med at få detaljerne med.
ATV er selvfølgelig sat op efter beskrivelsen her på siden med 4K SDR 50Hz og begge match funktioner.
#332719
Jeg syntes du skal prøve at køre uden om soundbaren først. Det gør jeg og så et kabel fra TV til soundbar via HDMI/Arc.

Alt efter hvilke fjernsyn du har kan du også se om den skifter korrekt i forhold til frekvensen. På LG OLED fjernsyn er det den grønne knap man skal trykke på en masse gange, så kommer den op med nogle forskellige billedinformationer.
#332777
kabri: Jeg kopierer lige mit svar fra kommentarsektionen: "Umiddelbart ingen problemer med DRTV, Netflix, Disney+ og de andre velkendte tjenester. Vi har dog ikke prøvet alle tv-distributørernes apps – de har jo til tider givet vrøvl. Vi har ikke oplevet generel ustabilitet eller lignende."

Flemming: Menuen findes i kontrolcentret. Den vises kun når AirPods er tilsluttet Apple TV. Se nedenfor.

Billede
#332786
Flemming Larsen skrev: 2. jul 2021, 17:49 Jeg har nu siden kl. 11.22 forsøgt, at opdatere min AirPods Max. Men de vil bare ikke hente den nye opdatering. Er lidt trist, da det ikke engang den forrige, men endnu ældre. Den hedder 3E756.
Hmm ikke forstået. Jeg har kigget på flere Youtube videoer, og der siger de, at den nyeste hedder 3C39. Vil det sige, at min er den nye, og at der er forskellige numre i forhold til lande?
#332790
Flemming Larsen skrev: 2. jul 2021, 17:51
Flemming Larsen skrev: 2. jul 2021, 17:49 Jeg har nu siden kl. 11.22 forsøgt, at opdatere min AirPods Max. Men de vil bare ikke hente den nye opdatering. Er lidt trist, da det ikke engang den forrige, men endnu ældre. Den hedder 3E756.
Hmm ikke forstået. Jeg har kigget på flere Youtube videoer, og der siger de, at den nyeste hedder 3C39. Vil det sige, at min er den nye, og at der er forskellige numre i forhold til lande?
Glem det. 3E756 er den nyeste. :)
#332799
Fidoble skrev: 30. jun 2021, 16:00 Jeg syntes du skal prøve at køre uden om soundbaren først. Det gør jeg og så et kabel fra TV til soundbar via HDMI/Arc.

Alt efter hvilke fjernsyn du har kan du også se om den skifter korrekt i forhold til frekvensen. På LG OLED fjernsyn er det den grønne knap man skal trykke på en masse gange, så kommer den op med nogle forskellige billedinformationer.
Nu har jeg prøvet at køre udenom soundbaren og direkte i den anden highspeed HDMI 2 port.
Stadig de her små lag spikes. MotionFlow er slået fra på HDMI 2 porten også.
Jeg har også prøvet med de indstillinger fra testen af XF90 her på siden. Samt de nævnte ATV indstillinger fra guiden.
Kører wired Ethernet til ATV boksen 300/300

Så nu kan jeg udelukke hdmi kablet, da jeg kører med et nyt 18Gbps certificeret mellem ATV og nu direkte i TV.

Er der flere forslag? De er virkelig irriterende de her små spikes! Tror det kaldes judder rundt om på nettet?
Er rimelig skuffet over dette setup indtil videre.
#332836
Der er kommet en utroligt klam funktion med version 15.0.

Hvis man trykker tidslinjen frem og dobbelt-tapper, så zoomer billedet ind og fjerner eventuelle sorte bjælker øverst og nederst i billedet :s :( ;;) ::l O-O O_O
#332854
Naiera skrev: 4. jul 2021, 00:29 Der er kommet en utroligt klam funktion med version 15.0.

Hvis man trykker tidslinjen frem og dobbelt-tapper, så zoomer billedet ind og fjerner eventuelle sorte bjælker øverst og nederst i billedet :s :( ;;) ::l O-O O_O
Der er nok stadig mennesker derude, som gerne fylder skærmen helt ud. Selv om det går ud over billedekvaliteten.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 48