Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RetroRobert
#329945
Det bliver ikke til en opgradering herfra. Den nye remote ser dog tiltalende ud, især fordi jeg hader at spole på den gamle og en mute knap ville være lækkert, men det kommer ikke på tale før den gamle står af. Jeg forstår ikke hvorfor "Find My" systemet ikke er koblet på remoten, kæft jeg har ledt efter den mange gange, om den så ligger under puder eller sprækker i sofaen..

Kalibreringsfunktionen kan potentielt blive rigtig smart, men jeg har min tvivl om, hvor godt ender med at være.. spændende når de første videoer tikker ind omkring det.
Af Henxian
#329947
Du kan købe Remote separat.
Jeg har lige opdateret Apple TV og iPhone til 14.5 og der kan man kalibrere. Den ændrede lidt i farverne men det er ikke min stærke side
Af steadi
#329948
Jeg tænker ikke det er usandsynligt, at de nuværende 4K-modeller kan erhverves med lidt rabat i de kommende par uger.

Lennon: Mini-LED er vist kun på den store iPad Pro model.
Brugeravatar
Af Naiera
#329950
Min beslutning om at købe det nye Apple TV hjælpes på vej af det inkluderede Apple TV+-abonnement. Mine forældre overtager den gamle ATV ;)
Brugeravatar
Af OrigT-Duck
#329956
lennon skrev: 20. apr 2021, 20:24
OrigT-Duck skrev: 20. apr 2021, 19:21 Altså jeg er ikke imponeret. Dog en fed remote. Ja den kan HFR, som de fleste hader. Og den kan kun kalibrere farvne på Apple tv. Og ingen HD atmos eller DTS x.

Så bliver ved shield
Hvilke streamingtjenester tilbyder lyd i HD Atmos og DTS x ?
Os der ripper de film vibhsr købt indeholder tit atmos trueHD og DTS X og det understøtter plex på Shield
Brugeravatar
Af OrigT-Duck
#329957
bendix skrev: 20. apr 2021, 20:37
OrigT-Duck skrev: 20. apr 2021, 19:21 Altså jeg er ikke imponeret. Dog en fed remote. Ja den kan HFR, som de fleste hader. Og den kan kun kalibrere farvne på Apple tv. Og ingen HD atmos eller DTS x.

Så bliver ved shield
Hvad et HD Atmos, har aldrig hørt det før
det var forkortet at dolby trueHD atmos
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103