Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#309937
Der kommer en tvOS 13.4 opdatering.

MacRumors skriver: "The tvOS 13.4 update introduces some minor design changes to streamline the look of the TV app interface, plus it introduces Family Sharing integration so users can access iTunes content purchased by family members without having to leave the app."
https://www.macrumors.com/2020/02/05/ap ... evelopers/

Det kunne måske tyde på, at iTunes app'en snart udfases helt på Apple TV?
#309940
Lort. Jeg synes virkelig den nye TV-app er ringe. Det er komplet umuligt, at se hvad der er købe/lejefilm og hvad der er ATV+ indhold, og det er et komplet virvar at navigere i.
Af MickDK
#309953
Er der en måde at vælge hvilke pausevideoer man kan se? Der er nogle af dem der er megaflotte (fx den med hvalen eller den undersøiske skov af tang), men andre er af elendig kvalitet (overdrevne farver, kontrast etc). Jeg ved godt at jeg kan bladre imellem dem, men det ville være fedt hvis man kunne udvælge de pauseskærme der blev forevist uden at skulle bladre forbi alle de grimme.
#309977
Jeg tror ikke, at det er muligt. Jeg har også forsøgt.

Det kunne ellers være fedt at få lov til at lave en spilleliste. Jeg ville f.eks. gerne have én spilleliste med alle undervandstemaerne og en med dem fra rummet. Alle dem af lufthavne og vejnet vil jeg helst undvære.

Måske en af udfordringerne er den begrænsede lagerplads på boksen. Jeg er nu flere gange stødt ind i, at jeg kun har 1 screensaver liggende fordi jeg har fyldt pladsen på boksen op med spil fra Arcade.
Af J.Rath
#310839
Er der nogen herinde der har oplevet et dødt AppleTV 4K.
Her til morgen vil mit ikke tænde eller noget. Har prøvet at tage strømmen og skifte kabel. Helt tot. Ingen lys i dioden eller noget.

Det virkede så sent som i aftes.
Jeg kan desværre ikke finde min kvittering, og mener dog også det lige har rundet 2 år. 😔
Af Small
#310868
Ja, det har jeg oplevet.

Mit døde midt i afspilning, og kunne ikke få liv i det igen. Det var kun 3 måneder gammelt.

Fik det ombytte efter en uge med rep hos Humac.
#310871
Jeg har kun prøvet, at der kom liv i den igen efter at strømmen blev taget fra den, men det var faktisk på min gamle gen4 og ikke 4K'eren. Kvittering eller ej, så burde Apple kunne slå den op på serienummeret og se om den kan byttes. Hvis du var first-mover, så er det dog sandsynligt, at den lige præcis er ude over de 2 år. Har du evt. en elektronikforsikring i indboforsikringen, som kunne dække - og hvor selvrisikoen ikke er lig med værdien af en ny ;)
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 103