Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#292042
Jeg tænkte, at det var en god ide med en liste over, hvad der er kompatibel med Nvidia Shield 8-)

Listen dækker som udgangspunkt kun over de mest relevante apps/software og enheder. Streamingtjenester henvender sig til Danmark og streamingtjenester som er en stor interesse for men henvender sig ikke til Danmark. Spillisten dækker over populære spil i Danmark, og spillets popularitet bliver vurderet efter om spillet kan spilles med en fjernbetjening eller kan ikke spilles med en fjernbetjening. Listerne bliver delvis testet for at afgøre om der er problemer o.l.

nvidiashield.diblo.dk

Hvis du har en idé til forbedring eller et forslag til tilføjelser og opdateringer er du velkommen til at skrive her eller på nvidiashield.diblo.dk.
Senest rettet af henrik.ankersø 27. jan 2021, 14:22, rettet i alt 16 gange.
#292135
Hej Rasmus

Jeg har haft gode erfaring med "AirPlay/DLNA Receiver (PRO)". Vi har brugt appen i næsten 4 år og min kæreste kan sende billeder og filmklip over på TV'et uden problemer. - Dog har jeg ikke nået at teste AirPlay med andre ting endnu. Se min opdatering :p

Du kan evt teste med Lite versionen :)
Brugeravatar
Af TBC
#292143
henrik.ankersø skrev: Hvis du har en ide til forbedring, tilføjelse eller opdatering, er du velkommen til at skrive.
Geforce Now burde vel være en ret oplagt tilføjese til andre apps
Kilde: https://www.nvidia.com/da-dk/shield/games/geforce-now/
#293120
Det tænker jeg ikke.
Det er et øjebliksbillede af en kort liste med relevante ting. At lave nogle ændringer ind i mellem bør nok kunne overkommes.