Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg tænkte, at det var en god ide med en liste over, hvad der er kompatibel med Nvidia Shield.

http://nvidiashield.diblo.dk/

Hvis du har en ide til forbedring, tilføjelse eller opdatering, er du velkommen til at skrive.
Dog har jeg valgt som udgangspunkt, at streaming tjenester (musik, film o.l.) skal henvende sig til danmark for at komme på listen. Der kan gøres en undtagelse, hvis der er en stor interesse for en streaming tjeneste.

- Opdatering -
OBS: Jeg har tjekket om streaming tjenesterne understøtter AirPlay, og jeg har testet om billeder og filmklip virker med en iPhone, men jeg har ikke testet om streaming tjenesterne virker med AirPlay endnu.
Derudover har jeg tjekket om streaming tjenesterne understøtter Chromecast og delvis testet det.
Jeg har også tjekket op på spillekontrollerne dog uden test.

NB: Jeg kunne godt bruge noget hjælp til at teste AirPlay, Chromecast og spillekontrollerne. Jeg ejer nemlig ikke en spillekontrol endnu, og jeg har heller ikke en konto til alle streaming tjenesterne.
Men jeg er dog en lykkelig mand, som har en kæreste med en iPhone :D
Senest rettet af henrik.ankersø 25. dec 2019, 00:26, rettet i alt 9 gange.
Hej Rasmus

Jeg har haft gode erfaring med "AirPlay/DLNA Receiver (PRO)". Vi har brugt appen i næsten 4 år og min kæreste kan sende billeder og filmklip over på TV'et uden problemer. - Dog har jeg ikke nået at teste AirPlay med andre ting endnu. Se min opdatering :p

Du kan evt teste med Lite versionen :)
Af TBC
henrik.ankersø skrev: Hvis du har en ide til forbedring, tilføjelse eller opdatering, er du velkommen til at skrive.
Geforce Now burde vel være en ret oplagt tilføjese til andre apps
Kilde: https://www.nvidia.com/da-dk/shield/games/geforce-now/
Det tænker jeg ikke.
Det er et øjebliksbillede af en kort liste med relevante ting. At lave nogle ændringer ind i mellem bør nok kunne overkommes.