Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
#268875
Det en mindst ligeså godt som Medion og/eller Prosonic :-)
Af bphhm
#268877
Det ville jeg springe over og gå efter et 65LG7 der ser ud til at være på tilbud til 18888 kr.

Det er svært at se hvilke HDR formater der er understøttet. Hvordan ser app delen ud og bliver det opdateret?

Se f.eks. nedenstående fra kunders tilbagemelding på mediamarkts hjemmeside:

http://www.mediamarkt.de/de/product/_gr ... sche-daten

Ingen Netflix apps?

Hop på LG'en istedet og glæd dig over et fantastisk billede uden diverse kompromisser.
Af A.Schmidt
#268878
Ok mange tak. LG i 65 " er bare lige en tand for dyr til mig. Så må det blive en 55". Skal lige have undersøgt om der er gode tilbud
Brugeravatar
Af bbplayer
#268886
bphhm skrev:Ingen Netflix apps?

Hop på LG'en istedet og glæd dig over et fantastisk billede uden diverse kompromisser.
Hvis man alligevel går hjem og sætter en ATV til tv't og ikke bruger skærmens apps til noget, så er det kompromis man tager her, vel kun om tv't håndterer andet end HDR. Panelet ved vi godt hvem laver, så kvaliteten er vel på fod med philips,sony,lg :)
System softwaren er dog lige så kedelig som TCL har på deres, ingen særlig udvikling der.

Igen, bruger man en ekstern boks her, så kan systemsoftware og interne apps vel være nok så vigtige, og noget folk går udenom alligevel.
Af A.Schmidt
#268889
Jeg bruger ikke apps af nogen art. Har et nVidia Shield koblet til hvor jeg bruger fra. Det eneste krav er den skal kunne optage og se et andet program og der skal være en program guide
Brugeravatar
Af DaneLaw
#268941
En af de få på markedet som tilsyneladende rummer 2xUSB3 sockets på selve boardet, så næppe et sløvt chipset-

men jeg er usikker på hvor meget værdi man skal tildele denne spec-oversigt for der fremgår ikke at den har AC wifi, kun dualband, og det har jeg svært ved at forestille mig kan være korrekt i disse tider.
https://www.displayspecifications.com/en/model/24cbd8a
og HDR format oversigten kva "features" er også en saga blot.

Men den har tilsyneladende twintuner (eller triple som nogen kaldet det) og en feature som du vægter og det har de andre budget OLED-modeller netop ikke, som B/C7V, her skal du op i E klassen hos LG.
-men netop twin tuner var noget fornemmede jeg ville mangle på min B7V men overhovedet ikke tilfældet, da man har et hav af andre måder at sideløbende se TV på eller optage om man vil, som apps, boks osv og selv dualview er muligt via diverse apps, dog er det irriterende at man ikke kan skifte farven fra grå til sort på letterboxen hos LG, især på et OLED og perfect black.

Billede